|
Welke DJ's heb je allemaal live gezien? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
Nou, hier dan ook maar een lijstje van mij: Johan Gielen, Jean, Marco V, Roog, Michel de Heij, Armin van Buuren, Mark van Dale, G-Spott, Tiesto, Paul van Dyk, Sven Vath, Mauro Picotto, Gizmo, Scott Bond, Judge Jules, Mario Piu, Cross, Chris Liebing, Carl Cox, Terence Fixmer, Jeff Mills, Dave Clarke, Monika Kruse, Estroe, Speedy J, Dana, Pavo, Kai Tracid, Blank & Jones, Warmduscher, Cosmic Gate, Rank 1, Dumonde, Yves DeRuyter, Westbam, Technoboy, Captain Tinrib, Mr.X & Mr.Y, Hardy Hard, Lexy & K-Paul, Marc Spoon, Tom Harding, X-Press 2, Lucien Foort, Isaac, Ferry Corsten, Taucher, Jack de Marseille, Push, Green Velvet, Gary D, Sander Kleinenberg, Klubbheads, Benny Rodriguez, Bas & Ram, ATB, etc....
Er zullen er vast nog wel meer zijn waar ik zo snel niet op kom!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| dj_highforce |
Niet veel:
Marco V
Mauro Picotto
Sven Väth
X-Press 2
James Holden
Benny Rodriguez
Dave Clarke
En wat minder bekende lui.. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Niet veel:
Marco V
Mauro Picotto
Sven Väth
X-Press 2
James Holden
Benny Rodriguez
Dave Clarke
En wat minder bekende lui.. |
laat me raden.. innercity :) heb ik ook hehe
maar 1 juni komt er weer een hoop dj's bij.. :) |
|
|
| hamburgerboefje |
Effe kijken hoor:
Marcel woods - marco v - mauro picotto - dumonde - bas & ram - sven vath :mad: - chris liebing - pavo - ik zal er nog wel een paar vergeten zijn maar hier staan ongeveer de grootste namen...maar binnenkort komen er nog vele betere namen bij te staan :cool: |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by TimeportE
laat me raden.. innercity :) heb ik ook hehe
maar 1 juni komt er weer een hoop dj's bij.. :) |
:eek: hoe weet jij dat...
:stongue: |
|
|
| mantisnl |
kben pas 14.. maark heb dr toch al wat gezien :D
DJ Tiësto (toppie :D)
Eric-e
Johan Gielen
Klubbheads (baaaaah)
en binnenkort g-spott vs. dj gose (baaaaah) |
|
|
| mr.marcello |
Ik hoor veel mensen hier negatief doen over een dj als G-Spott, maar tijdens RA (februari 2001; Rijnhal Arnhem), was hij echt goed hoor! Hij draaide er dan niet, maar gaf een live-set van een half uur geloof ik. En dat was zeer zeker niet slecht!
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by mantisnl
kben pas 14.. maark heb dr toch al wat gezien :D
DJ Tiësto (toppie :D)
|
hij wel he... ik nog STEEDS niet...
tis trouwes jose niet gose...:haha: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik hoor veel mensen hier negatief doen over een dj als G-Spott, maar tijdens RA (februari 2001; Rijnhal Arnhem), was hij echt goed hoor! Hij draaide er dan niet, maar gaf een live-set van een half uur geloof ik. En dat was zeer zeker niet slecht!
Jose heb ik trouwens gehoord nadat Picotto draaide in de eau, dat was oook wel lekkr, viel me erg mee:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
Jose heb ik trouwens gehoord nadat Picotto draaide in de eau, dat was oook wel lekkr, viel me erg mee:) |
Over Jose kan ik niet oordelen, die heb ik nog nooit gehoord. Al moet ik wel zeggen dat ik afgelopen vrijdag (herhaling van de zaterdag ervoor) The DJ's heb gekeken op MTV en daarin stond Jose centraal. Maar de stukken die ze lieten zien van hem spraken me niet echt aan. Maarja, dat waren stukjes van 10 à 15 minuten en dus eigenlijk te kort om over te oordelen....
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Over Jose kan ik niet oordelen, die heb ik nog nooit gehoord. Al moet ik wel zeggen dat ik afgelopen vrijdag (herhaling van de zaterdag ervoor) The DJ's heb gekeken op MTV en daarin stond Jose centraal. Maar de stukken die ze lieten zien van hem spraken me niet echt aan. Maarja, dat waren stukjes van 10 à 15 minuten en dus eigenlijk te kort om over te oordelen....
Dat programma van the DJ's vinnik trouwens wel vet verbeterd zegh :). Van die informatiestukkies er door enzo en wat interviews....deden ze vroeger ook soms wel maar ik vinnet echt veel beter geworden :). Nu alleen nog wat betere feesten / clubs uitzenden:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat programma van the DJ's vinnik trouwens wel vet verbeterd zegh :). Van die informatiestukkies er door enzo en wat interviews....deden ze vroeger ook soms wel maar ik vinnet echt veel beter geworden :). Nu alleen nog wat betere feesten / clubs uitzenden:) |
Helemaal mee eens! Hoef je tenminste niet naar die vaak irritant lange saaie sets te luisteren....
|
|
|
|