|
sound-bar is nearly sold out tonight for someone I never heard of before
|
View this Thread in Original format
| haider |
hot eastern european chicks - ftw
 |
|
|
| DjRow |
| back in summer 2004 she had a song that was been played all over europe - radio stations etc.. if i remeber well it was Ingrid - Tu Ma Promi ... good luck to those who will be there for her :stongue: |
|
|
| haider |
| quote: | Originally posted by DjRow
. good luck to those who will be there for her :stongue: |
and this is because? she pees on the crowd or something? |
|
|
| DjRow |
| quote: | Originally posted by haider
and this is because? she pees on the crowd or something? |
never seen her tbh...but if u wanna be prepared and sing loud and proud with sylvia her #1 hit here is the lyrics :
Tu m'a promi Et je t'ai cru...
Tu m'a promi le soleil en hiver et un arc en ciel
Tu m'a promi le sable doré j'ai reçu
une carte postale Tu m'a promi le ciel et la terre
et une vie d'amour Tu m'a promi ton coeur ton
sourire mais j'ai eu des grimaces
Tu m'a promi Et je t'ai cru...
Tu m'a promi le cheval ailé que j'ai
jamais eu Tu m'a promi le fil d'Ariane mais tu
l'as coupé Tu m'a promi les notes de Mozart
pas des plats cassés Tu m'a promi
d'être ta reine, j'ai eu pour sceptre un balai
Tu m'a promi Et je t'ai cru Tu es foutu
Tu-tu-tu... Tu es foutu Tu-tu-tu ...
Je ne sais pas ce qui se passe Mais je sais
pourquoi on m'appelle "mademoiselle pas de
chance"
Tu m'a promi Et je t'ai cru Tu es foutu
Tu-tu-tu... Tu es foutu Tu-tu-tu ... |
|
|
| haider |
i'm gonna pass on the singing, thx.....
this song, however, ftw
Wer zu Lebzeit gut auf Erden
wird nach dem Tod ein Engel werden
den Blick gen Himmel fragst du dann
warum man sie nicht sehen kann
Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein
Gott weiß ich will kein Engel sein
Sie leben hinterm Sonnenschein
getrennt von uns unendlich weit
sie müssen sich an Sterne krallen (ganz fest)
damit sie nicht vom Himmel fallen
Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein
Gott weiß ich will kein Engel sein
Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein
Gott weiß ich will kein Engel sein |
|
|
| b.simon |
Sounds sick..i'm in!!! :crazy: |
|
|
| delobbo |
| reminds me of heater :D |
|
|
| DjRow |
| quote: | Originally posted by delobbo
reminds me of heater :D |
not even close :stongue: |
|
|
| delobbo |
| quote: | Originally posted by DjRow
not even close :stongue: |
it has an accordian, u nub :clown: |
|
|
| DjRow |
| quote: | Originally posted by delobbo
it has an accordian, u nub :clown: | :whip: |
|
|
| delobbo |
| quote: | Originally posted by DjRow
:whip: |
:clown: |
|
|
|
|
Privacy Statement
|