return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ל"ג בעומר (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by arik
ובאמת אין בנות:)
אין ילדה אחת בארץ שאוהבת טראנסים עד כדי כך שהיא תיגלוש באינטרנט כדי לחפש מידע על טראנסים?????
בטוח יש אחת תמימה כזאת
אנחנו רק צרכים למצוא אותה
ואז שהיא תיהיה חלק מהפורמ נאנוס אותה :)


אני מכיר אחת

תאמין לי, אתה לא רוצה לאנוס אותה

מה עם אחותך התאומה מוש ? היא בקטע של טראנס ?

:) :) :)

בכל מקרהף אם כבר ל"ג בעומר
ברביעי המגן.... שלי באזרחות

ובכל מקרה, שיהיה לכולכם אחלה לג בעומר

מדורות זה ליימ !
צריך לעשות על האש ולהשתכר :)
Hell_Copter
המגן שלי באזרחות ב 9 למאי... שיהיה בהצלחה צ'וק!!!!

כל הקטע הוא לעשות על האש ולהשתכר ליד המדורה!!!!
זה כל הפואנטה
DjChook
מדורה... שיכורים.... זה יכול להיות כואב :)
מספיק חבר שלי כמעט ישב על המנגל פעם שעברה.....
Dj Moriano
אתם רוצים סיפורים על שרופים??.

חבר שלי הסתובב עם אמריקאים והם עשו מדרורה בים
וזרקו דלק מטוסים למדורה הקיצר זה התפוצץ והכל עף עליו והיה צריך
לעבור השתלות עור ואסור היה לו היות בשמש שנה בערך
oDrori
כן קצת מאוחר... אפשר סתם מדורה
:)

אני גם במדורת חבר'ה מהסוג הישן והטוב...
Dj-2TaLL
כמו שכולם אמרו זה באמת מאוחר...
אני יבלה את ל"ג בעומר עם בקבוק אבסלוט (אולי) ובקבוק בלו קרסיאו משהו כזה...
אקיצר, יהיה סבבה
Segev
זה בכלל לא רעיון טוב כי עם מוש יתעצבן אל איזה מישהו בטעות הוא יכול לזרוק אותו לאש :D
סתם בצחוק אח שלי
אולי באמת אפשר בשנה הבאה זה רעיון נחמד אבל השאלה היא איפה שגם לא היה רחוק מידי לגיל או לאלה שאין רישיון

חמחמחמ...
yahel222
הכי מצחיק לשים מטף כיבוי
ואז זה מתפוצץ אם זה מתפוצץ טוב אז זה עושה פטריה כזאת
משהו בנזונה
Hell_Copter
כן שמעתי על זה ששמו פעם פה איפשהו
שמו מטף וזה לא התפוצץ... כולם ברחו ואז ראו שזה לא מתפוצץ חזרו ואז זה התפוצץ וכולם שוב התחילו לברוח....
אבל זה מסוכן אחושרמוטה

לפני כמה שנים זרקתי כזה מיכל של ספריי שלג למדורה וכולם ברחו לפחות 100 מטר משם.... הסתתרנו מאחורי כזה שיח... ופתאום היה פיצוץ אדיר והדבר הזה שלוחצים עליו עם הצינור עף אלינו בטיל ונחת לי ליד הרגליים... זה היה מגניב כל כך!!
MoSH_MaN
כןןןןן אנחנו עושים מדורה ברשפון!!1

ליד המגרש טניס אם מישהו רוצה לדעת

Scorchio
שנה שעברה זרקנו ספריי שלג מלא למדורה
זה התפוצץ והתחתית של המיכל השתחררה במהירות שיא
כמו צלחת מעופפת
טסה לחבר שלי סנטימטר ליד הצוואר
והוא יושב כמו מפגר כשזה מתפוצץ ולא זז
בקיצור
עוד שתי סנטימטר הוא לא היה איתנו היום
Ariels
חבל לכם על הזמן עם סיפורי לג בעומר
לדוגמא בכתה ח לא ניקו את הרחבה של כפר סבא מהפחיות אז באנו עם 3 עגלות של סופר ובאותו יום במקום לאסוף קרשים אספנו נראה לי את כל הפחיות ספריי שהיו שם ואז לג בעומר לילה שלם רק פוצצנו פחיות וכשהאור עלה בבוקר ראינו ברדיוס 100 מטר משם רק חתיכות עץ מפוזרות מהפיצוצים

...ויש עוד מלאן תלפים סיפורים אבל אני הולך ליצר עכשיו חדשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement