|
ל"ג בעומר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
ובאמת אין בנות:)
אין ילדה אחת בארץ שאוהבת טראנסים עד כדי כך שהיא תיגלוש באינטרנט כדי לחפש מידע על טראנסים?????
בטוח יש אחת תמימה כזאת
אנחנו רק צרכים למצוא אותה
ואז שהיא תיהיה חלק מהפורמ נאנוס אותה :) |
אני מכיר אחת
תאמין לי, אתה לא רוצה לאנוס אותה
מה עם אחותך התאומה מוש ? היא בקטע של טראנס ?
:) :) :)
בכל מקרהף אם כבר ל"ג בעומר
ברביעי המגן.... שלי באזרחות
ובכל מקרה, שיהיה לכולכם אחלה לג בעומר
מדורות זה ליימ !
צריך לעשות על האש ולהשתכר :) |
|
|
| Hell_Copter |
המגן שלי באזרחות ב 9 למאי... שיהיה בהצלחה צ'וק!!!!
כל הקטע הוא לעשות על האש ולהשתכר ליד המדורה!!!!
זה כל הפואנטה |
|
|
| DjChook |
מדורה... שיכורים.... זה יכול להיות כואב :)
מספיק חבר שלי כמעט ישב על המנגל פעם שעברה..... |
|
|
| Dj Moriano |
אתם רוצים סיפורים על שרופים??.
חבר שלי הסתובב עם אמריקאים והם עשו מדרורה בים
וזרקו דלק מטוסים למדורה הקיצר זה התפוצץ והכל עף עליו והיה צריך
לעבור השתלות עור ואסור היה לו היות בשמש שנה בערך |
|
|
| oDrori |
כן קצת מאוחר... אפשר סתם מדורה
:)
אני גם במדורת חבר'ה מהסוג הישן והטוב... |
|
|
| Dj-2TaLL |
כמו שכולם אמרו זה באמת מאוחר...
אני יבלה את ל"ג בעומר עם בקבוק אבסלוט (אולי) ובקבוק בלו קרסיאו משהו כזה...
אקיצר, יהיה סבבה |
|
|
| Segev |
זה בכלל לא רעיון טוב כי עם מוש יתעצבן אל איזה מישהו בטעות הוא יכול לזרוק אותו לאש :D
סתם בצחוק אח שלי
אולי באמת אפשר בשנה הבאה זה רעיון נחמד אבל השאלה היא איפה שגם לא היה רחוק מידי לגיל או לאלה שאין רישיון
חמחמחמ... |
|
|
| yahel222 |
הכי מצחיק לשים מטף כיבוי
ואז זה מתפוצץ אם זה מתפוצץ טוב אז זה עושה פטריה כזאת
משהו בנזונה |
|
|
| Hell_Copter |
כן שמעתי על זה ששמו פעם פה איפשהו
שמו מטף וזה לא התפוצץ... כולם ברחו ואז ראו שזה לא מתפוצץ חזרו ואז זה התפוצץ וכולם שוב התחילו לברוח....
אבל זה מסוכן אחושרמוטה
לפני כמה שנים זרקתי כזה מיכל של ספריי שלג למדורה וכולם ברחו לפחות 100 מטר משם.... הסתתרנו מאחורי כזה שיח... ופתאום היה פיצוץ אדיר והדבר הזה שלוחצים עליו עם הצינור עף אלינו בטיל ונחת לי ליד הרגליים... זה היה מגניב כל כך!! |
|
|
| MoSH_MaN |
כןןןןן אנחנו עושים מדורה ברשפון!!1
ליד המגרש טניס אם מישהו רוצה לדעת |
|
|
| Scorchio |
שנה שעברה זרקנו ספריי שלג מלא למדורה
זה התפוצץ והתחתית של המיכל השתחררה במהירות שיא
כמו צלחת מעופפת
טסה לחבר שלי סנטימטר ליד הצוואר
והוא יושב כמו מפגר כשזה מתפוצץ ולא זז
בקיצור
עוד שתי סנטימטר הוא לא היה איתנו היום |
|
|
| Ariels |
חבל לכם על הזמן עם סיפורי לג בעומר
לדוגמא בכתה ח לא ניקו את הרחבה של כפר סבא מהפחיות אז באנו עם 3 עגלות של סופר ובאותו יום במקום לאסוף קרשים אספנו נראה לי את כל הפחיות ספריי שהיו שם ואז לג בעומר לילה שלם רק פוצצנו פחיות וכשהאור עלה בבוקר ראינו ברדיוס 100 מטר משם רק חתיכות עץ מפוזרות מהפיצוצים
...ויש עוד מלאן תלפים סיפורים אבל אני הולך ליצר עכשיו חדשים |
|
|
|
|