|
Geen Massive meer?
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| was ff aant surfen op de ID-T website, zag tot mijn verbazing dat Massive niet meer bij de events stond, ik baal hier wel van, want er was sprake van dat het weer hier in groningen zou worden georganiseerd. tenminste beetje groot feest in de buurt. heb ik iets gemist wat de reden kan zijn of is het iets anders? |
|
|
| Glaniskanis |
W8 maar af
Er komt 100% zeker dit jaar nog een Massive
Meer kank nie zeggen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
W8 maar af
Er komt 100% zeker dit jaar nog een Massive
Meer kank nie zeggen
Greetz,
Glaniskanis |
*zucht* gelukkig maar, blijf het wel raar vinden dat het niet bij de events staat |
|
|
| Remy D |
| De voorlopige datum staat voor 16 november. |
|
|
| DJ Bazz |
nog steeds geen nieuws op de ID-T site, weet iemand er meer van?
want heb nu wel sterk het vermoeden dat er geen Massive meer komt!:( |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Vorig jaar was Massive ook al omgedoopt tot Qontact Eindhoven. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vorig jaar was Massive ook al omgedoopt tot Qontact Eindhoven. |
euh vorig jaar was massive toch in groningen? |
|
|
| Odyne |
| zou Massive niet misschien in 't geldredome zijn?? of is dit pas over een paar jaar.. |
|
|
| DJ_Massive |
| Massive zit gewoon hier in hoofddorp, op zn stoel :rolleyes: :crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
och en wee, Glanis doet weer net alsof hiij zoveel inside info heeft LoL! :stongue:
ik weet toevallig wel/ook dat Massive gewoon door blijft gaan...wacht maar op de line up!!! Woohoo!! :)
*edit* er is een nieuw management aangetrokken en misschien kost het daarom allemaal wat meer tijd enzo...
ID&T rules ;) |
|
|
| aphex |
| Zolang het maar in Groningen komt vind ik alles best :D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
och en wee, Glanis doet weer net alsof hiij zoveel inside info heeft LoL! :stongue:
ik weet toevallig wel/ook dat Massive gewoon door blijft gaan...wacht maar op de line up!!! Woohoo!! :)
*edit* er is een nieuw management aangetrokken en misschien kost het daarom allemaal wat meer tijd enzo...
ID&T rules ;) |
*zucht*, ben weer ff gerust gesteld:), die reply van glanis was trouwens in april, had em weer opgegraven |
|
|
|
|