|
Antique - Follow me (Nordlight remix)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Hörde den ikväll på kharma (ja vet värsta skit klubben) men jag blev så himla glad när jag typ känner han som gjort den:D :D :D :D :D :D |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Hörde den ikväll på kharma (ja vet värsta skit klubben) men jag blev så himla glad när jag typ känner han som gjort den:D :D :D :D :D :D |
Hehe
Måste bara rätta lite:D : Clubbers Guide Exclusive Remix
Jag var inte ensam om att göra den.
Greetz
NordLight
:D :D :D |
|
|
| Trancefella |
VA!? jag vill ha den! offline på AG. nån ftp? steve? x-dream? någon? nordlight? snälla!
edit: skitsamma. hittade den! snyggt! :) |
|
|
| Glorie |
| va? den remixen var ju bra som bara den ;) |
|
|
| mindshooter |
| Det är många här som det går bra för...fett cool ;) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
va? den remixen var ju bra som bara den ;) |
Tackar!
Själv tycker inte den blev så bra...det blev mest bara något vi slafsade ihop till skivan för att få fler spår. Men nya, lite hårdare grejer på G snart.
Greetz
NordLight |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by NordLight
Tackar!
Själv tycker inte den blev så bra...det blev mest bara något vi slafsade ihop till skivan för att få fler spår. Men nya, lite hårdare grejer på G snart.
|
hahahaha... slafsa ihop?? :D ja gillade den som fän...men nu tycker ja inte Antique e bra längre... tacka vet ja Opa Opa! riktig gammal slagdänga.. i klass me Paradisio - Bailando och Mephisto - Mystery! ;)
ok... hur hårt? :p
Antique - Moro Mou (Warmduscher rmx)? ;) ja e lite på skämthumör ida känner ja :D |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahahaha... slafsa ihop?? :D ja gillade den som fän...men nu tycker ja inte Antique e bra längre... tacka vet ja Opa Opa! riktig gammal slagdänga.. i klass me Paradisio - Bailando och Mephisto - Mystery! ;)
ok... hur hårt? :p
Antique - Moro Mou (Warmduscher rmx)? ;) ja e lite på skämthumör ida känner ja :D |
Nej Nej :D :D :D
Eget material!
NL |
|
|
| Vizay |
heh en remix på en antique låt...kan de bli bra? :p
neee nu ska jag inte vara retfull, får la helt enkelt få tag på den på nått sätt ;)
btw. nu när paradisio ändå förts på tal...vilka vare egentligen som låg bakom paradisio..vet att de va några stora producenter men jag minns fan inte vilka |
|
|
| montana |
| dom som var bakom paradisio var två belgare som också gick under namnet "the unity mixers" |
|
|
| mindshooter |
Kenny tar stolt fram den införskaffade singeln från 1997.
*dubbelkollar*
Produced, realised and mixed by the Unity Mixers
P.Samoy - L. Rigaux - M.I. GArcia Asension
yeah... :) |
|
|
| Glorie |
hehehe.. ja har den me!
Här e en bild på de ökända producenterna:

En annan låt som ja diggade som tusan var den.. Babylon Zoo - Space man! ;) ;) var d 95?
han var rätt så snygg i videon :crazy: men sen börja han klä sig i feminina kläder å sminka sig å grejor :nervous: |
|
|
|
|