return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Stem ff
View this Thread in Original format
djiwan
Ik denk techno
SnuggLe
Anders, namelijk Herrie :)

(Sorry, das nou eenmaal mijn mening)
Jukx
Ik weet wel zeker techno...
moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
Anders, namelijk Herrie :)

(Sorry, das nou eenmaal mijn mening)


Ben ik het ook mee eens :D

Maar ik denk dat je het "techno" kunt noemen
Henkie_henk
quote:
Originally posted by SnuggLe
Anders, namelijk Herrie :)

(Sorry, das nou eenmaal mijn mening)


Mee eens
TranceFool
kvind het ook nie echt super, maar ik zou het ook techno noemen
esoterist
ik noem t gewoon house :-)
Mysteric
In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou
Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE...
Ik lust wel een hele mand baguette-jes
eXos
HIJ GEBRUIKT MEERDERE SOORTEN HOUSE DOOR ELKAAR. DE ENE KEER LEKKER HARDHOUSE/TECHNO/TRANCE OF GEWOON ZIJN KOMODO TROEP!!!!


mzzl
-TAIS-
volgens mij zit je caps lock een beetje vast ;)

Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Mysteric
In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou
Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE...
Ik lust wel een hele mand baguette-jes


Mee eens, super vet numma. Egt Bruut. in HerrieHerrieHerrieHerrieHerrieHerrieherrrrrrrrrrrrieeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeerrrrrrrieeh
ahahajahahahhahahayessssssssssssssssssssss.

sorry moest ff-tjes

heb wat knoflookboter erbij!!!!
Miss Proximus
Moest opeens aan Taub denken toen ik deze thread las.
Wat vinden jullie daarvan? Vet hè? Maar die mand met Baguette-jes, jaa...die is ook wel aan mij te verkopen! Met een beetje Philadelphia en je bent gelijk in de...hemel...nee: in de wolken! haha :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement