|
Stem ff
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Anders, namelijk Herrie :)
(Sorry, das nou eenmaal mijn mening) |
|
|
| Jukx |
| Ik weet wel zeker techno... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Anders, namelijk Herrie :)
(Sorry, das nou eenmaal mijn mening) |
Ben ik het ook mee eens :D
Maar ik denk dat je het "techno" kunt noemen |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Anders, namelijk Herrie :)
(Sorry, das nou eenmaal mijn mening) |
Mee eens |
|
|
| TranceFool |
| kvind het ook nie echt super, maar ik zou het ook techno noemen |
|
|
| esoterist |
| ik noem t gewoon house :-) |
|
|
| Mysteric |
In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou
Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE...
Ik lust wel een hele mand baguette-jes |
|
|
| eXos |
HIJ GEBRUIKT MEERDERE SOORTEN HOUSE DOOR ELKAAR. DE ENE KEER LEKKER HARDHOUSE/TECHNO/TRANCE OF GEWOON ZIJN KOMODO TROEP!!!!
mzzl |
|
|
| -TAIS- |
| volgens mij zit je caps lock een beetje vast ;) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Mysteric
In het begin dacht ik ook: poeh he...moet dat nou
Maar nu begin ik het toch wel een reetevet nummer te vinden. Mauro opende er ook mee op TE...
Ik lust wel een hele mand baguette-jes |
Mee eens, super vet numma. Egt Bruut. in HerrieHerrieHerrieHerrieHerrieHerrieherrrrrrrrrrrrieeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeerrrrrrrieeh
ahahajahahahhahahayessssssssssssssssssssss.
sorry moest ff-tjes
heb wat knoflookboter erbij!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Moest opeens aan Taub denken toen ik deze thread las.
Wat vinden jullie daarvan? Vet hè? Maar die mand met Baguette-jes, jaa...die is ook wel aan mij te verkopen! Met een beetje Philadelphia en je bent gelijk in de...hemel...nee: in de wolken! haha :D |
|
|
|
|