|
Oldskook House
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Wat vinden jullie van Oldskool house-trax, zoals Speedy J - Pullover & DHS - The House of God?
Ik luister af en toe nog naar dit soort nummers, omdat ze naar mijn mening veelal beter zijn dan het soort muziek dat hedentendage uitkomt. Goede oude zoals "99 to piano", Jaydee-Plastic Dreams, maar ook the Prophet - Dominatin etc zijn nog steeds steengoed. Ik zet nog wel eens Houseparty2 op, dat is echt een geniale cd.
Heeft iemand nog aanraders?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Flippe |
ik ken heel die nummers niet :)
is denk ik een beetje voor mijn tijd ofzo :)
zal ze es downloaden en een oordeel geven |
|
|
| magrec |
jam & spoon - stella
adamski - killer
sander K draait in zijn soma set op het einde echt heel veel classics echt supergoed. :D
en robin albers draaide tijdens de sessions in the Q ook nog op het eind plastik dreams zo'n vet nummertje en kan zo nog steeds goed tijdens een set gedraaid worden in deze tijd. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flippe
ik ken heel die nummers niet :)
is denk ik een beetje voor mijn tijd ofzo :)
zal ze es downloaden en een oordeel geven |
shame on you:eyes: :toothless
Die klassiekers roeleren, jammer dat ze de laatste tijd zo vaak verneukt worden door die remakes :( |
|
|
| Jukx |
Prodigy - Charly (nog steeds onwijs vet nummer dit!!)
Kid Unknown - Nightmare
Speedy J - Something for your mind
C'hantal - The Realm
Human Resource - Dominator
ben er niet zo in thuis omdat ik toen nog niet zo to da bone in huis-muziek was als dat ik nu ben. :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
Prodigy - Charly (nog steeds onwijs vet nummer dit!!)
Speedy J - Something for your mind
C'hantal - The Realm
|
De samples uit deze nummers zijn echt zo gruwelijk vaak gebruikt :D:D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Flippe
ik ken heel die nummers niet :)
is denk ik een beetje voor mijn tijd ofzo :)
zal ze es downloaden en een oordeel geven |
heb je vast wellus gehoord, heb ik ook met een heel stel nrz, ken de titels niet maar die melodietjes.
zal trouwens binnenkort ff een lijst met wat nrs hier neergooien, vriend van mij is ze de laatste tijd aant zoeken, weet alleen die titels ff niet:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De samples uit deze nummers zijn echt zo gruwelijk vaak gebruikt :D:D |
ja idd!! ook een geluidje uit Human Resource - Dominator komt geloof ik in 9 van de 10 hardcore nummers terug!!
(ik heb me ooit eens laten vertellen dat je dat geluidje een synth-riff? piano riff? ofzo noemt.. nouja, kweetniet meer hoe je het noemde. :)) |
|
|
| Biohazard |
| CJ Bolland - The Prophet |
|
|
| serialkillah |
Robert Armani - A.M.B.U.L.A.N.C.E.
Joey Beltram - Energy Flash
D.H.S. - The House Of God
80 Aum - Mindcontroller
Plexus - Cactus Rhythm
Channel X - Rave The Rhythm
Edge Of Emotion - Set Up 707
en niet echt oldskool maar wel mega bruut - the prodigy - out of space
| quote: | Originally posted by Jukx
ja idd!! ook een geluidje uit Human Resource - Dominator komt geloof ik in 9 van de 10 hardcore nummers terug!!
(ik heb me ooit eens laten vertellen dat je dat geluidje een synth-riff? piano riff? ofzo noemt.. nouja, kweetniet meer hoe je het noemde. :)) |
het Juno geluid:) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goede oude zoals "99 to piano", |
je bedoelt waarschijnlijk mainx - 88 to the piano? 99 was er volgens mij ook maar goed..blijft een remake:D, en der was ook een dj paul&neopyhte versie geloof ik:)
verder weet ik er nie zoveel..was nog vrij jong toen en wat ik wel ken is zon beetje genoemd:P
age of love - age of love misschien?
robert armani - hit hard
joe inferno - hysteria
ace the space - 9 is a classic
en misschien wat erg hardcore: wasting program - bring that back:) |
|
|
| SnuggLe |
Vroeger had je een zilveren dubbel cd, met voorop "OLDSKOOL". Dat was echt een vette cd. Heeft iemand die toevallig nog?
| quote: | Originally posted by serialkillah
en niet echt oldskool maar wel mega bruut - the prodigy - out of space
|
Ja, die doet ook zeker mee :)
Echt een lekker nummer, waarschijnlijk het BESTE nummer van de Prodigy.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|