|
Techno Top 3 <<===
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Hey!
Ik weet dat er net een paar threads zijn geweest over techno-platen, maar daar kon ik niet helemaal wijs uit worden.
Ik wil 1 of meer technocd'tjes gaan maken (Traktor), zodat ik af en toe es lekker kan beuken op m'n kamer. Het enige probleem is dat ik bijna niks van techno af weet. Dus ik wilde jullie vragen puur je top 3 op te noemen kwa techno platen zodat ik niet duizenden nrs. hoef te downloaden en toch een vette cd in elkaar kan zetten. (er stond zoveel in die andere threads)
Mijn top 3 op dit moment is
1. Mauro Picotto - Hong Kong
2. Mauro Picotto - Cyberfood
3. Zhino vs Filterheadz - African Bulldozer
Dus dit is een beetje de stijl waar ik wel van hou.
Alvast bedankt!
Kamaya |
|
|
| Biohazard |
1. Dave Clarke - The Compass
2. Umek - Lanicor
3. Jeff Mils - The Bells |
|
|
| Optimus |
1. Umek - Gatex
2. Mauro Picotto - Awesome!!!
3. Umek - Lanicor
3 willekeurige tracks.. want ik kan niet kiezen uit welke ik goed vindt |
|
|
| TimeportE |
ik heb nie echt veel verstand van techno.. maar deze platen zijn zeker FATTTT!!!
zzino vs filterheadz - african bulldozer
speedy j - electric deluxe
umek - gatex
ben sims - manipulated (adam beyer remix) |
|
|
| New Wave |
Sven Wittekind - Braindead
Marco Zaffarano - Re-take EP
Glenn Wilson - Trantum
African Bulldozer is ook zeker een topper!! |
|
|
| Bellie |
New Wave zegt het al.
alleen ruil ik glenn wilson in voor Frank Biazzi - Turbulence :)
GREETZ!! |
|
|
| Icefox |
Twee coole trax:
Fumiya Tanaka - Instinct
Mauro Picotto - Like this like that
de bovenstaande uit de post zijn ook wel goed.
Probeer wat trax/sets van de volgende DJ's:
Adam Beyer
Ben Sims
Cari Lekebusch
Carl Cox
Fumiya Tanaka
Dave Clarke
Jeff Mills
Sven Vath
Umek
Claude Young
Technoboy
Dan heb je wel wat goeie techno in handen denk ik.
En dan vergeet ik er nog een hele zooi :> |
|
|
| TranceFool |
Technoboy mag dan wel techno in zn naam hebbuh zitten maar das dus echt geen techno he ;)
Ik heb zelf wel wat lekkere techno maar te weinig om echt een top 3 te vormen.
Wat ik wel een lekkere vinyl vind is:
Deetron vs. Ben Sims - Untitled.....dies wel erg vet :D |
|
|
| Icefox |
| Heh..tja ik heb alleen die liveset van Qlimax van Technoboy dus geen idee wat ie normaal uitvreet. Maar dat was echt gebeuk en als leek vind ik dat techno :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Icefox
Heh..tja ik heb alleen die liveset van Qlimax van Technoboy dus geen idee wat ie normaal uitvreet. Maar dat was echt gebeuk en als leek vind ik dat techno :D |
whehe laat Jukx, New Wave en Bellie het maar niet horen ;)
Mensen: Qlimax is omgetoverd in een technofeeeeesssttt :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
whehe laat Jukx, New Wave en Bellie het maar niet horen ;)
Mensen: Qlimax is omgetoverd in een technofeeeeesssttt :D |
4 your information: Qlimax bestond al toen die hele hype op Harstyle nog ver in de toekomst lag en daar werd dus niet alleen HS gedraaid :rolleyes:
Bovendien stond Mauro vorig jaar toch ook op Qlimax :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
4 your information: Qlimax bestond al toen die hele hype op Harstyle nog ver in de toekomst lag en daar werd dus niet alleen HS gedraaid :rolleyes:
Bovendien stond Mauro vorig jaar toch ook op Qlimax :) |
ok, teruggetoverd dan :p
Technoboy is een duidelijke vorm van hardstyle en geen technow |
|
|
|
|