return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nyårsplaner
View this Thread in Original format
benni
någon som redan vet vad den kommer att göra på nyår? var hittar man de största/bästa festerna nere i europa tex.?

jag skulle vilja ha mer koll på nyårsevents och andra saker som är roliga på nyår typ :)
Vizay
själv blire lugnt för mig på nyår, ska ner till sardinien och fira :)
jofawe
Och jag ska på maskerad .. dock inte i "eyes wide shut"-stil till min stora besvikelse!
Men det blir första nyåret för mig utan gamla grabbgänget, ska bli skönt :)
DjAviander
För mig blir det att dra ner till Uppsala med en kompis och bara chilla med ett par andra av mina kompisar. Vi struntar i nyår och alla andra uppe i Östersund och drar.. Känns feeeeett skönt faktiskt!:happy2:
Olov
Barcelona för mig, första gången man får se hur man festar loss utomlands :)
SteveTranz4ever
Vi är ett gäng som åker till Vemdalen i några dagar, åker skidor/snowboard, after ski, glögg kvällar med efterföljande bastu och bira och nyårsfirande på fin restaurang... givetvis firas min födelsedag den 31 också :D

Kommer bli dyrt men jävligt kul!
mr_fisken
dirtydisco i stockholm som drar hit alla stora house djs nuförtiden (shapeshifters, laidback luke, dave spoon, dirty south, bodyrox etc) ska ha en fet nyårsfest .. kan vara värt att hålla ögon och öron öppa för den
CJ InterCity
stockholm för min del - kanske tittar in på mondaybar NYE om lineupen ser fin ut, annars blir det myskväll :)

någon som vet Mondaybar NYE lineupen förresten?
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
stockholm för min del - kanske tittar in på mondaybar NYE om lineupen ser fin ut, annars blir det myskväll :)

någon som vet Mondaybar NYE lineupen förresten?


Kommer förmodligen släppas på kryssningen, är också nyfiken på vad de planerar att ställa till med.
ColinZeal
Ingen som vet vad som händer i Berlin just vid nyårsnatten?
Ska se Moonbootica där den 30:e så 31:a är ledig
:tongue2

CJ InterCity
quote:
Originally posted by ColinZeal
Ingen som vet vad som händer i Berlin just vid nyårsnatten?
Ska se Moonbootica där den 30:e så 31:a är ledig
:tongue2

Moonbootica!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

attans där skulle man ju varit!

Verkar inte finnas något speciellt i just Berlin, men där händer det alltid något ändå ;)
Xplorer76
Googlade lite och dom jag har hitta så här långt som spelar NYE på Munchen är:

Lowie & Jack, enligt deras myspace sida...

Ja vi kan ju leta lite och fylla på....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement