return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
zoek deze oude tranceplaat
View this Thread in Original format
chrizzz83
Hallo,
ik zoek al een tijdje de naam van een tranceplaat, is al een oud nummer, denk van rond 99, ik weet de tekst eruit wel maar kan de naam van de plaat nergens vinden
better places are nowhere, between the sun and the sea, by the flowers and the trees, i met the girl of my dreams,
i heard the birds singing our love, i saw.....? , in your arms, close to you, i felt my life, belongs to you

bij voorbaat dank
Teknikol
Let me tell you 'bout the birds and the bees
And the flowers and the trees
The moon up above
And a thing called love

When I look into your big brown eyes
It's so very plain to see
Well, it's time that you leaned about the facts of life
Starting from A to Z

ging de tekst niet zo? ;) Heb geen idee sorry
MindP
Heb je geen stukje in een live set die je kunt uploaden ofzo?
Lyrics zeggen me niks, misschien dat als ik het hoor er een lampje gaat branden.. :s
chrizzz83
hey !
bedankt voor jullie reacties
Teknikol...nee dat is niet de songtekst die ik bedoel
Mind p...ik heb helaas geen stukje van de plaat

weet dat het een lastige is

het was een plaat met geluiden erdoorheen als een parade, optocht,,, beetje zomerachtig, maar toch een tranceplaat... die songtekst wordt zeg maar opgezegt, niet gezongen dus, door een man

groetjes chrizz
Chicane
Heb je wat meer info? Welke set komt ie uit, wie draait hem, waar gehoord, hoeveel zandkorrels liggen er op het strand van scheveningen, en waarom kost de benzine in brabant 6-7 cent duurder!
Frenkieee
Het kost meer, of het is duurder. Pick one :rolleyes:

Kom maar op met dat tentamen zometeen!
Chicane
En bovendien WAAROM IS ER ALTIJD EEN FOKKING SPELLINGNAZI OF TAALTALIBANSTRIJDERT OP EEN FORUM!!!!!!!22@#$@#$@#!#$

owja.. een ing vrolijk kerstfeescht al te saam! :D
AirPole
Ik begin nu echt heel nieuwsgierig te worden, hey. Vooral omdat de OP zegt dat het een track is uit 99 met mannelijke vocals. Dat was in die tijd redelijk schaars geloof ik. Weet iemand het al?
chrizzz83
Hey allemaal,
Thanx voor t meedenken
ja vocals kun je het niet echt noemen, het was meer een acid achtige track waar een man 1 keer die genoemde zin in zegt.
Ik herinner me dat er rond die tijd gelijksoortige platen waren als die plaat die ik bedoel, bv Emanuelle Top met Turkisch Bazar, Kai Tracid, Silent Breed,,,,

groetjes Chris
Chicane
Misschien moet je het meer zoeken richting RMB (de producer dus, niet de muziekstijl ;) oa "Reality" en "Spring"), Brooklyn Bounce, Scooter, dat soort tracks?

chrizzz83
hey,
thnx chicane...ik ken geen producer Rmb...ik zal er eens naar zoeken...Nee ik weet zeker dat t niet van scooter of brooklyn bounce was...helaas
het was een plaat die je kan vergelijken met turkisch bazar van emanuelle top...je weet wel...n mannenstem zegt The music was new black polished chrome that came over the summer like liqued skies...en dan muziek
zon plaat was het...
iemand?
AirPole
quote:
Originally posted by chrizzz83
hey,
thnx chicane...ik ken geen producer Rmb...ik zal er eens naar zoeken...Nee ik weet zeker dat t niet van scooter of brooklyn bounce was...helaas
het was een plaat die je kan vergelijken met turkisch bazar van emanuelle top...je weet wel...n mannenstem zegt The music was new black polished chrome that came over the summer like liqued skies...en dan muziek
zon plaat was het...
iemand?

Als jij zegt dat je de producer RMB niet kent, dan denk ik al dat ik weet waar het probleem ligt. Volgens mij zoek je nl. helemaal geen Trance plaat dan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement