|
cool edit vraagje
|
View this Thread in Original format
| Kartikeya |
hey weet iemand of ik ook met cooledit via internet kan opnemen....
want id-t is paar maanden geleden van de kabel gekicked in mijn buurt en ik moet toch nog weleens ff lekkere vibes horen ....dus als je weet hoe dat moet wil je me dat pleaz ff uitleggen
later,
K a r t i k e y a |
|
|
| Kartikeya |
ja kan dat relaxed:D
maar ff zonder gekkigheid "HOE DAN"?!? |
|
|
| John |
| hmm ik zou zeggen, skip dat cooledit en zet ff soundforge erop, is veel makkelijker volgens mij :P |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
ja kan dat relaxed:D
maar ff zonder gekkigheid "HOE DAN"?!? |
nou je zet de internet stream aan.. en je zet de recorder van cool edit aan.. meer niet dacht ik zo :)
of bedoel je nu iets anders?? |
|
|
| Kartikeya |
pakt cool edit dan automatisch de stream?
heb jij het vaker al gedaan?
zou wel mooi zijn
:) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
pakt cool edit dan automatisch de stream?
heb jij het vaker al gedaan?
zou wel mooi zijn
:) |
ik heb bellies set op id&t radio zo opgenomen..
maar als je het zeker wilt weten, dan probeer je het toch gewoon een keer! :) |
|
|
| Kartikeya |
| that's an option:D |
|
|
| eieregooie |
| Je moet erop letten dat je in je Windows Record Control het Wave kanaal hebt geselecteerd... dan zou het gewoon moeten werken... :cool: |
|
|
| Kartikeya |
jeah het is gelukt:D
iedereen die me heeft geholpen bedankt:)
later,
K A R T |
|
|
| Joost008 |
Op welke birates kan je opnemen met cool edit dan en met sound forge??? ook 192kb/s????
Grtz |
|
|
| Henkie_henk |
ja dat kan joost008
192 = standaard he.. kan ook voor je livesets dus :) zelfs in stereo |
|
|
|
|