return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
cool edit vraagje
View this Thread in Original format
Kartikeya
hey weet iemand of ik ook met cooledit via internet kan opnemen....
want id-t is paar maanden geleden van de kabel gekicked in mijn buurt en ik moet toch nog weleens ff lekkere vibes horen ....dus als je weet hoe dat moet wil je me dat pleaz ff uitleggen

later,

K a r t i k e y a
TimeportE
dat kan! :)
Kartikeya
ja kan dat relaxed:D

maar ff zonder gekkigheid "HOE DAN"?!?
John
hmm ik zou zeggen, skip dat cooledit en zet ff soundforge erop, is veel makkelijker volgens mij :P
TimeportE
quote:
Originally posted by Kartikeya
ja kan dat relaxed:D

maar ff zonder gekkigheid "HOE DAN"?!?

nou je zet de internet stream aan.. en je zet de recorder van cool edit aan.. meer niet dacht ik zo :)
of bedoel je nu iets anders??
Kartikeya
pakt cool edit dan automatisch de stream?

heb jij het vaker al gedaan?

zou wel mooi zijn
:)
TimeportE
quote:
Originally posted by Kartikeya
pakt cool edit dan automatisch de stream?

heb jij het vaker al gedaan?

zou wel mooi zijn
:)

ik heb bellies set op id&t radio zo opgenomen..
maar als je het zeker wilt weten, dan probeer je het toch gewoon een keer! :)
Kartikeya
that's an option:D
eieregooie
Je moet erop letten dat je in je Windows Record Control het Wave kanaal hebt geselecteerd... dan zou het gewoon moeten werken... :cool:
Kartikeya
jeah het is gelukt:D

iedereen die me heeft geholpen bedankt:)

later,

K A R T

Joost008
Op welke birates kan je opnemen met cool edit dan en met sound forge??? ook 192kb/s????

Grtz
Henkie_henk
ja dat kan joost008

192 = standaard he.. kan ook voor je livesets dus :) zelfs in stereo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement