| gErver |
לא הייתי פה...
ופתאום בא לי חשק חזק להתערבב
למען האמת
המוסיקה שלי מתיישנת,
מתחשק לי פרוג מעניין - יש לי אולי כמה קטעים שבאמת שווה לשמוע
בינהם ניקולה גאלה ואוזגור או טון דיפט
וגם ישראלים כמו מאור לוי והיידרויד
חוץ מזה הזכרונות מפה עושים לי חשק לחזור
ולראות מה חדש עם החברים פה.
בכל מקרה
טוב להיות פה. |
|
|