| Hell_Copter |
סיימו לענות על השאלה של הט'רד הזה אז אני לא מרגיש שאני סוטה מהנושא שאני אומר לך חן שאנקורי זה חרא ללמוד לתנך איתו
זה אחושילינג מתומצת שם
תלמד עם חגי ישראל זה טוב... אני למדתי רק עם הספר עם פירושים והסיכומים של המורה
במשפט אחד אני יכול לסכם את המגן הזה...
היה טוב וטוב שהיה :D |
|
|