return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חייב עזרה דחוף דחוף....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני יודע שדיברו על זה כמה פעמים
אבל עדיין לא הבנתי הורדתי משחק ב
SFV
ואני לא מבין איך אני מתקין את זה שעה אני על האינטרנט
מנסה למצוא איך ולא מצליח אז בבקשה עזרה
arik
אין לי מושג מה זה הקובץ הזה
אבל אולי זה סתם רשום
אולי אתה פשוט צריך לעשות לו
RENAME
לקובץ
ISO
סתם הצעה מטומטמת אבל ניסיתי
:rolleyes:
DjChook
SFV
זה קובץ של אחד קיי לרוב

שזה רק קובץ שמסמן שנגמרה ההעברה

(מעלים משתמשים בו להראות שההעלאה שלהם מלאה)

זה לא מסמן כלום ואין בו שום מידע

תבדוק כמה הוא תופס...
DjNumShum
לא נכון
SFV = CHECK FILE

ואם תסתכל בפנים תראה שיש רשימה של כל הקבצים
מה שעושים איתו זה שיש כאלה תוכנות חמודות שאתה מוריד ואז שאתה גומר להוריד את המשחק אתה מריץ תתוכנה ואז היא בודקת לפי הקובץ SFV
אם גמרת להוריד את הכל ואם לא נדפק לך אף קובץ
DjChook
מה ההבדל בדיוק בין מה שאני רשמתי למה שאתה רשמת ?!?!

משניהם הוא הבין שזה כלום חוץ מקובץ בדיקה !
DjNumShum
quote:
Originally posted by DjChook
מה ההבדל בדיוק בין מה שאני רשמתי למה שאתה רשמת ?!?!

משניהם הוא הבין שזה כלום חוץ מקובץ בדיקה !


תראה הקשר בין הפוסט שלך לשלי הוא קשר של כלל ופרט

אתה נתת כלל שהקובץ הוא קובץ בדיקה ואני הרחבתי לגביו

(סליחה אני עדיין מושפע מהמגן בתנך)

:D
DjChook
סיבה ותוצאה.... ובלה בלה

המגן עוד שבוע וחצי שלי (בתנך) אנקורי הולך לעבוד קשה

:)
Dj Moriano
תודה אבל לא משנה כבר הבנתי צריך לפתוח עם
winrar
ואז יש לך קובץ BIN


ד"א
תודה מוש
MoSH_MaN
אין בעיות.... :)
Hell_Copter
סיימו לענות על השאלה של הט'רד הזה אז אני לא מרגיש שאני סוטה מהנושא שאני אומר לך חן שאנקורי זה חרא ללמוד לתנך איתו
זה אחושילינג מתומצת שם
תלמד עם חגי ישראל זה טוב... אני למדתי רק עם הספר עם פירושים והסיכומים של המורה

במשפט אחד אני יכול לסכם את המגן הזה...
היה טוב וטוב שהיה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement