|
!!!!!!!!!!!!!!!!! על האש
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
?!!?!!? מי בר מחר לעשות על האש של חברי הפורום
אני בעד פארק רעננה בשעה 13:00 |
|
|
| arik |
ואווו
איך שאתה יודע לבחור עיר:):)
לי אין בעיה |
|
|
| DjChook |
פארק הירקון נשמע הרבהההה יותר טוב
אבל בכל מקרה מחר זה ההזדמנות האחרונה ללמוד למגן באזרחות
SO
SORRY ARIEL
NEXT TIMEEE |
|
|
| Dj Moriano |
| ארירל באמא שלי אתה קרוע מה זה 13:00 מי מתעורר באחד??? |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי את זה רק עכשיו...
אבל אף אחד לא קם לפני 3 4 5 6 7 ביום הזה
אני קמתי טיפה לפני 5
אבל מזה מתאים לי כזה דבר |
|
|
|
|