return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
di.fm עדכון
View this Thread in Original format
uzi
למי שלא יודע, יותר ויותר תקליטנים וערוצים חדשים הצטרפו לתחנה
www.di.fm
לא רק הצמרת העולמית כמו פרי, ארמין ומרקוס עושים שם תוכניות.

הינה תזכורת כללית לחלק מהאומנים בעלי תוכניות בתחנה:
Marco V
Sean Tyas
Andy Moor
Afterglow label djs
Talla 2XLC
Darren Tate and Dale Corderoy
John O'Callaghan
GREG DOWNEY
MARK SHERRY (last time it was with Scot Project)
Robert Nickson
M.I.K.E.
Sander van Doorn
Bobina
Abbott & Chambers (2 shows, prog show and trance show)
CARL COX
Matt Darey
anjunabeats label djs (on sundays)
JOHN DIGWEED
Mike Shiver
Graham Gold
Spinnin’ Records label djs (last time it was RANDY KATANA)
BLANK & JONES
JOHN 00 FLEMING
Airwave
Chris Hampshire (with Recoverworld label djs)
Michael Splint, Michael Parsberg, DJ Choose (all in one show)
Niklas Harding
Giorgio Ponticelli
Diverted Recordings label djs (Vale and Steve Allen)
Ronski Speed
MPFS RECORDS label (with Cressida)
Ciacomix and Store N Forward (live video show, last time with JPL & Breakfast in studio!)
YAHEL
flash brothers
aly & fila
will holland and brisky (enhanced recordings & moster tunes labes)
alex m.o.r.p.h. & woody van eyeden
dj shah & pedro del mar (mellomania usa - monthly version)

התמקדתי בערוץ הטראנס אך יש עוד תוכניות בערוצים אחרים.
מומלץ להכנס מדי פעם ללוח החודשי של המשדרים, המבחר מסנוור!
יש אפילו תוכנית כללית בשם
SPECIAL GUEST MIX
שמשדרת סטים מגוונים חדשים של אומנים שונים, פעם אחרונה היו אלו גבריאל ודרסדן.

דרך אגב
www.di.fm
מריצה גם את התחנות רדיו האינטרנטיות של האתר
www.sky.fm
נסו ותהנו.
sabi10
עוזי, פספסת את העיקר פה

אני חבר שם כבר כמעט 5 שנים וזאת כבר סיבה מצויינת לבוא :cool:
THE_BLUE_DRAGON
וכמובן יש את התוכנית של אלי לביא
Black Dragon
:disbelief
uzi
צודקים.
וגם יש פורום פטפטן בזמן השידור.
Innercity
www.di.fm הוא אתר רדיו מעולה. אני ממליץ עליו בחום. במיוחד Vocal Trance כי שם יש טראקים טובים מאוד רוב הזמן. שאר הזמן יש פשוט טראקים טובים =]
שווה לבדוק.

היתרון של di.fm הוא בכך שאפשר לגלות טראקים חדשים - כי לא צריך להוריד דברים לא מוכרים מEmule ואז להחליט מה טוב ומה לא - פשוט שומעים דברים ממולצים ומחליטים מה כדאי להוריד..

על הדרך - אם יש כאן יוצר קלאב טראנס שיודע להכין רימיקסים מקבצי אודיו - אנא פנה אליי במסר [כתבתי הודעה במסך הראשי]
uzi
quote:
Originally posted by Innercity
היתרון הוא בכך שאפשר לגלות טראקים חדשים

יותר מזה, תוכנית טובה מרכזת לך גם חומרים חדשים וגם בוחרת קטעים שיהיו לטעמך. הרבה מהטראקים ששמעתי בתוכניות לא שוחררו ולא מופיעים באימיול בכלל, אפילו לא כ"ריפ" מתוכנית.
SychoShiver
מאז שגיליתי את את התחנה הזאת לפני כשנתיים.. זה פק"ל אצלי במחשב במועדפים... במיוחד כשהתחילו האומנים עם התוכניות רדיו שלהם...

וגם מלא אתרים מציעים להורדה את הסט כמה שעות אחרי...

:stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement