|
Mag dit?
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Heb een vraagie. Ik ga zaterdag naar Fabulous in de brabanthallen en ik vroeg me af of je een digitale zomaar mee naar binnen mag nemen?
Volgens mij mag dir officieel niet, toch? |
|
|
| basvh |
| alleen id-t heeft vroeger hier nogal lastig over gedaan. Bij extrema hebben ze bij mij nog nooit moeilijk gedaan. |
|
|
| eieregooie |
| Ik neem aan dat je het over een fotocamera hebt? Zolang het een compact-achtig dingetje is zal het vermoedelijk geen probleem zijn :) |
|
|
| Creamfields23 |
| Thanks! Dan gaat ie mee :toothless |
|
|
| Siesta |
| om tijdens het feest een complete speelfilm te maken? |
|
|
| Siesta |
| om tijdens het feest een complete speelfilm te maken? |
|
|
| Chicane |

Inkoppertje :D kon het niet laten, sorry :stongue: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Chicane

Inkoppertje :D kon het niet laten, sorry :stongue: |
haha ik zat hier dus ook aan te denken. Ik vond hem niet in de eerste post, maar dus was er iemand met dezelfde gedachten. Toch mooi doelpunt ;) |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Siesta
om tijdens het feest een complete speelfilm te maken? |
Nee man heb wel wat beters te doen. Gewoon voor de lol. Ga nog al met wat extreme feesters om licht uit te drukken. :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | | om tijdens het feest een complete speelfilm te maken? |
ja joh, je hebt immers niks beters te doen op een feestje dan constant een camera in de lucht houden. :haha: :haha: :haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
ja joh, je hebt immers niks beters te doen op een feestje dan constant een camera in de lucht houden. :haha: :haha: :haha: |
Als je sommige vids ziet lijkt dat inderdaad het geval voor sommige mensen. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
ja joh, je hebt immers niks beters te doen op een feestje dan constant een camera in de lucht houden. :haha: :haha: :haha: |
nogal kansloos als je het mij vraagt...:D |
|
|
|
|