return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
?מישהו מכיר פאב/בר עם מוסיקת טראנס
View this Thread in Original format
alina85
שלום לכולם,
איפה יש באיזור המרכז פאב/בר עם מוסיקת טראנס?
תודה
Segev
אני גם אשמח לדעת אם באמת יש מישהו שמכיר כזה מקום..
uzi
:D גם אני אשמח...
עכשיו ברצינות, אין איזה מקום עם מחשב מחובר לאינטרנט שאפשר להשמיע דרכו את
a state of trance?
Segev
פעם חבר של אחותי היה ברמן באיזה פאב בכפר סבא ותמיד הייתי מעביר לו קטעים טובים למחשב של הפאב...
היו מתנגנים בפאב הזה הרבה קטעים טובים :]
black_mammmba
עוד שנתיים אני אפתח פאב כזה.
בנתיים תצטרכו להתעזר בסבלנות. או גם לתרום כסף.:nervous:
uzi
quote:
Originally posted by black_mammmba
עוד שנתיים אני אפתח פאב כזה.
בנתיים תצטרכו להתעזר בסבלנות. או גם לתרום כסף.:nervous:

בהצלחה.
sabi10
יש הרבה פאבים שמשמיעים מוזיקה מהמחשב...

אז...צריך איכשהו להכניס לשם ....טראנס

אבל באמת, אם מישהו מוצא מקום כזה....דווחו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10
אבל באמת, אם מישהו מוצא מקום כזה....דווחו


סאבי:

זו בדיחת השנה

במשך יותר מ-3 שנים אתה ממציא תירוצים שונים ומשונים בכל פעם שיש מסיבה עם די ג'יי בכיר ואתה מצפה מאיתנו להאמין שדווקא לפאב שכזה אתה תגיע?
mitre
דווקא נראה לי שיש פאבים כאלה, רק שלרוב זה פאבים "רוסיים".
מצד שני ני לא חשוב שהייתי מסוגל לשבת במקום כזה... הייתי כבר מתחיל לרקוד. עדיף כבר שיהיה איזה דאנס-בר/לאונג'.

דרך אגב, הייתי בניו יורק שבועיים וחצי הייתי בהופעה של דייויד גואטה היה מטורף - חימום מצויין, אח"כ הוא עלה עם הופעה חיה (!!!) של 3 טראקים (טוב נו שירים), ואז התחיל לעשות מיקסים כל הזמן ממש כמו מגהמיקס ובגלל זה לא חתם לי על פלאייר :(
ואז לחברים שלי נמאס והלכנו הביתה.
סאונד מצויין אפילו אם עומדים ליד רמקול, מועדון קטן ואינטימי, עמוס אבל לא מפוצץ מדי, רק שהשתייה יקרה - 15$ בממוצע לכוס מלאה בקרח ומעל זה איזה קוקטייל, אבל הכי מעצבן שלא כותשים את הקרח :whip:
וכל התענוג ב-25$ בלבד.
benji904
Prepare To Dance!

MAINSTAGE
Tiכsto
Ferry Corsten
Marco V
Sander van Doorn
Kyau and Albert
Mark Sherry
MC Mighty Mike

HARD STAGE / HIGH CONTRAST
Marcel Woods
Rank 1 (dj-set)
Nic Chagall
Alex M.O.R.P.H.
Ronald van Gelderen
Ernesto vs. Bastian (dj-set)
Joop
Jochen Miller


FUTURE STAGE
Sean Tyas
Phynn
John O Callaghan
Airbase
Tom Cloud
Sied van Riel
MaRLo
Ultraform
MC Gunner

CLUBSTAGE
Jean
Funkerman
Tony Cha Cha
Chris Rox
Mike S
Roy Gates


Trance Energy
Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Datum: 23 februari 2008
Tijden: 21.00 – 07.00 uur
Tickets: 38,- euro (ex. Fee)

TRANCE ENERGY 2008!!!! 15th Edition
Instead of all this pseudo-prophetic small talk about the 'future' growth of the scene here in IL (which will never happen), those who want to experience a REAL party, well-organized and qualitative: I'd say join me, 'cause that's exactly what I'm going to do!!!!
:p :tongue3 :gsmile: :toocool:

YoraY
אני אשמח אם יפתחו בארץ הזאת פאב שהמוזיקה בו תהיה איכותית אלקטרונית רק לא בפול וואליאום


גועל נפש הפאבים\בארים של היום פשוט מגעיל אותי..
sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סאבי:

זו בדיחת השנה

במשך יותר מ-3 שנים אתה ממציא תירוצים שונים ומשונים בכל פעם שיש מסיבה עם די ג'יי בכיר ואתה מצפה מאיתנו להאמין שדווקא לפאב שכזה אתה תגיע?


ב 3 שנים האחרונות הייתי אם אני לא טועה ב 2 מסיבות

לא תרצתי אף פעם..פשוט הודעתי שאני מתכוון או לא מתכוון לבוא וזהו..

דבר שני, מה הקשר בין פאב למסיבה...

לפאב אתה מגיע לשבת עם חברים, לשתות ולשמוע מוזיקה טובה!!!

זה בכל אופן מה שאני בד"כ עושה בפאב

ועוד דבר בקשר למסיבות...אני ממש מצטער שלא בא לראות את ארמין 20 פעם בשנה

ואחרי הפעם האחרונה שהייתי שזה היה באומן 17 שבאמת היה אחלה, אבל צפוף בצורה היסטרית ואי אפשר היה לזוז חוץ מלקפוץ במקום, אני לא ממש מתלהב לחזור על החוויה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement