return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Paul Van Dyk - For An Angel (Found A Lover)
View this Thread in Original format
Segev
חבר שלי נתקל בימלים של הקטע הזה ובקש ממני אם אני יכול למצוא לו את זה..
העניין הוא שאני לא שמעתי בחיים את הקטע הזה עם ליריקה..

http://www.lyricsmania.com/lyrics/p...ics_203279.html

פה יש את המילים כביכול...
מישהו יודע במה מדובר?
uzi
יש לי הרגשה שהווקל הורס את הטראק... אני צודק?
Segev
בהחלט צודק..
אבל חבר שלי ביקש ממני :(
Segev
http://www.youtube.com/watch?v=wq02...feature=related

מי שבא לו להקשיב שניה זה הקטע..
נשמע לי קצת מוזר..

Edit:
חחחח טוב אתם יכולים להתעלם זה סתם איזה בוטלג גרוע ביותר
black_mammmba
הפור אנ אנג'אל הראשון היה כזה
ב94
מדהים איזה כוח יש לטראקים ישנים.

כל פעם שאני שומע את הדבר הזה עוברת לי צמרמורת של אושר
uzi
quote:
Originally posted by black_mammmba
הפור אנ אנג'אל הראשון היה כזה
ב94
מדהים איזה כוח יש לטראקים ישנים.

כל פעם שאני שומע את הדבר הזה עוברת לי צמרמורת של אושר

אתה יודע מה, הערך הסנטימנטלי הוא הערך האמיתי למוזיקה.
והכי מרגש זה שטראק ישן מחייה לך תקופה קודמת בחיים ואת כל המאפיינים שלה...
טראק אחד יכול להחזיר אותי לחופשת שיחרור מהצבא, טראק אחר יכול להזכיר לי דמעות של אהבה וכולי.
מאיפה יצאה לי הפילוסופיה הזו? אה, אולי מהג'אז באוזניות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement