return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ny låt av mig :)
View this Thread in Original format
dbl
blev äntligen färdig med min nya låt och ni får gärna säga vad ni tycker om den...

här e den

ps. ni får gärna hjälpa mig med ett namn
Ravesquad
jävligt skön låt dbl! du borde ta kontakt me plastic angel, han släpper den på studs:)
dbl
man tackar... nja.. vet inte riktigt om jag e så bra, men kanske nån gång :)
King of Clubs
Den är bra! Mystisk... :) I like..
dbl
tack..

hehe, ganska kul faktiskt.. precis efter att jag postat efter ravesquad och gick ut ur denna threaden så såg jag att plastic angel kollade här :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement