|
בפרץ נוסטלגיה מטורף באתי לבקר.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
בואו נוציא סטיקר "אני אפס גאה" :rolleyes:
אינרסיטי (זה המקום להזכיר מה שמך האמיתי בהנחה שהוריך לא קראו לך כך :rolleyes: ) זה שאתה כותב זה כבר דבר חיובי...
תמשיך כך..
נדאג שיהיה כאן מעניין |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בואו נוציא סטיקר "אני אפס גאה" :rolleyes:
|
גם אתה במחזור? מה יש לכם? |
|
|
| uzi |
שאלה מצויינת היא "מה קרה לפורום הזה?" התשובה תמונה לדעתי בכולנו:
גם ביאוש שאני תפסתי מהסצנה בארץ;
גם אילן שעשה מכל הפורום הזה עצלנים ומפונקים;
גם אנשים שהתבגרו ועסוקים בשגרת יומם;
גם אנשים שנמעס להם לקשקש כאן או שנמעס להם מטראנס;
נוסף על כך, לכל אחד פה יש העדפות אחרות ואהבה לסגנונות אחרים.
לסיום אני רק מבקש להזכיר לכם שהמצב בפורומים אחרים הוא לא כזה נהדר.
חוץ מזה אי אפשר להשוות פורום ישראלי לגרמני לדוגמא, במיוחד שמדובר במדינה פי 12 גדולה יותר מאיתנו.
אנחנו פורום קטן וזהו... אז מה?
חבל רק שאנחנו מוציאים את זה אחד על השני. |
|
|
| KrazyDJs |
בפורום הספציפי הזה הבעיה טמונה בעזיבה מאסיבית של כותבים קבועים. שום דבר אחר לא באמת השפיע על מצב הפורום...
זה שלכל האנשים האלו היו סיבות כאלו ואחרות, כמו שרשמתי כבר, זה משהו אחר...
אבל העזיבה המאסיבית של אנשים שבאמת היוו את מרבית הכותבים הקבועים, היום-יומיים בפורום, גרמה ליובש...
זה בטח לא אשמת אילן, שמאז שאני זוכר את עצמי ואותו פה הוא רק מנסה לעזור ולשמר את הקהילה הזאת, ולא אשמת אף אחד ממי שקיים פה עכשיו... |
|
|
| itamarsan |
שלום לכולם!!!!
כןכן גם אני לא הייתי פה המון זמן ניראה לי כל הצבא שלי לא הייתי פה
אז השתחררתי
ברוך השם!!!
יש פה אנשים מוכרים וידועים
מהתקופה הישנה והטובה
אני עדיין שומע אלקטרוני אבל לא מעודכן בשיט לגבי הדברים העכשווים!!!
תעזרו לי!!!!
מה קורה איתכם שלום לכולם |
|
|
|
|