|
Trance Energy 2008 23:e feb
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
Hade för mig att en sån här tråd fanns redan men hittar den inte så jag har nog bara drömt :)
Hur som, nu är linan släppt till TE och den bjöd ju helt klart på två riktigt trevliga överraskningar. Stort grattis till Airbase och Ultraform som spelar på future stage! :D
En till stor överraskning är väl att Gielen inte fått plats i linan i år. Minns inte om han var borta redan förra TE men till vanligheten hör det ju inte att han missar.
Trance Energy
Place: Jaarbeurs Utrecht
Date: 23 Februari 2008
Time: 21.00 – 07.00 hrs
Tickets: 38,- euros (ex. fee)
MAINSTAGE
Tiësto
Ferry Corsten
Marco V
Sander van Doorn
Kyau and Albert
Mark Sherry
MC Mighty Mike
HARD STAGE / HIGH CONTRAST
Marcel Woods
Rank 1 (dj-set)
Nic Chagall
Alex M.O.R.P.H.
Ronald van Gelderen
Ernesto vs. Bastian (dj-set)
Joop
Jochen Miller
FUTURE STAGE
Sean Tyas
Phynn
John O Callaghan
Airbase
Tom Cloud
Sied van Riel
MaRLo
Ultraform
MC Gunner
CLUBSTAGE
Jean
Funkerman
Tony Cha Cha
Chris Rox
Mike S
Roy Gates
Jag lär som vanligt försöka masa mig ner, flyg känns närmst till hands som sist :) |
|
|
| reveal |
| Jag lär som vanligt säga att jag är sugen :) Hoppas jag kommer iväg :p |
|
|
| jofawe |
| Jag ska dit efter ett tvåårigt uppehåll.. |
|
|
| euphoria_ibiza |
billett er bestilt dette blir 4 gangen :):D
tiesto [skal sess] [mainstage]
ferry corsten [skal sess][mainstage]
det går rykter om b2b set muligens gouryella comeback
alex m.o.r.p.h. [hard stage]
sean tyas future stage]
phynn og airbase [future stage]
john o callaghan [future stage]
sander van doorn [mainstage] |
|
|
| SWE_TRANCE |
Får se hur det blir för mig.
Känns nästan som ett måste för att slutföra "5 år i rad" :)
Beror lite på cash å så, kommer ju Armin ONLY 19/4 2008 som jag redan bokat in i både kalender och plånbok.
Future Stage ser mumsig ut :) |
|
|
| anuga |
Bekräftat, det blir ett Gouryella B2B :)
Kul att se Ultraform där med :) filmade ju hans spelning på en Kryssning. |
|
|
| Pjox |
| Jag är sugen på att åka men jag måste fundera lite.. hmm. |
|
|
| benni |
| jag är också sugen på att åka faktiskt, måste planera och försöka att få med mig folk bara |
|
|
| ScuL |
| kanske drar dit kanske inte.. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag är sugen på att åka men jag måste fundera lite.. hmm. |
Gör som oss vettiga människor och ta flyget :D |
|
|
| MindP |
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]

Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,- easyticket.nl or email.
Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).
- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!
Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.
See you there! :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
Gör som oss vettiga människor och ta flyget :D |
Ja ska jag ta mig ner så blir det med flyg. TC bussen var kul men inte så kul så att jag sätter mig i den igen.
Jobbiga är bara att jag borde hålla i mina pengar eftersom jag kanske står utan jobb efter Jan.
Men vad bruka hela kalaset gå på? Om man flyger dvs |
|
|
|
|