return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Trance Energy 2008 23:e feb
View this Thread in Original format
Vizay
Hade för mig att en sån här tråd fanns redan men hittar den inte så jag har nog bara drömt :)

Hur som, nu är linan släppt till TE och den bjöd ju helt klart på två riktigt trevliga överraskningar. Stort grattis till Airbase och Ultraform som spelar på future stage! :D

En till stor överraskning är väl att Gielen inte fått plats i linan i år. Minns inte om han var borta redan förra TE men till vanligheten hör det ju inte att han missar.

Trance Energy
Place: Jaarbeurs Utrecht
Date: 23 Februari 2008
Time: 21.00 – 07.00 hrs
Tickets: 38,- euros (ex. fee)

MAINSTAGE
Tiësto
Ferry Corsten
Marco V
Sander van Doorn
Kyau and Albert
Mark Sherry
MC Mighty Mike

HARD STAGE / HIGH CONTRAST
Marcel Woods
Rank 1 (dj-set)
Nic Chagall
Alex M.O.R.P.H.
Ronald van Gelderen
Ernesto vs. Bastian (dj-set)
Joop
Jochen Miller

FUTURE STAGE
Sean Tyas
Phynn
John O Callaghan
Airbase
Tom Cloud
Sied van Riel
MaRLo
Ultraform
MC Gunner

CLUBSTAGE
Jean
Funkerman
Tony Cha Cha
Chris Rox
Mike S
Roy Gates



Jag lär som vanligt försöka masa mig ner, flyg känns närmst till hands som sist :)
reveal
Jag lär som vanligt säga att jag är sugen :) Hoppas jag kommer iväg :p
jofawe
Jag ska dit efter ett tvåårigt uppehåll..
euphoria_ibiza
billett er bestilt dette blir 4 gangen :):D

tiesto [skal sess] [mainstage]
ferry corsten [skal sess][mainstage]
det går rykter om b2b set muligens gouryella comeback
alex m.o.r.p.h. [hard stage]
sean tyas future stage]
phynn og airbase [future stage]
john o callaghan [future stage]
sander van doorn [mainstage]
SWE_TRANCE
Får se hur det blir för mig.
Känns nästan som ett måste för att slutföra "5 år i rad" :)

Beror lite på cash å så, kommer ju Armin ONLY 19/4 2008 som jag redan bokat in i både kalender och plånbok.

Future Stage ser mumsig ut :)
anuga
Bekräftat, det blir ett Gouryella B2B :)

Kul att se Ultraform där med :) filmade ju hans spelning på en Kryssning.
Pjox
Jag är sugen på att åka men jag måste fundera lite.. hmm.
benni
jag är också sugen på att åka faktiskt, måste planera och försöka att få med mig folk bara
ScuL
kanske drar dit kanske inte..
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Jag är sugen på att åka men jag måste fundera lite.. hmm.


Gör som oss vettiga människor och ta flyget :D

MindP
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]



Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,- easyticket.nl or email.

Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).

- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!

Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.


See you there! :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
Gör som oss vettiga människor och ta flyget :D


Ja ska jag ta mig ner så blir det med flyg. TC bussen var kul men inte så kul så att jag sätter mig i den igen.
Jobbiga är bara att jag borde hålla i mina pengar eftersom jag kanske står utan jobb efter Jan.
Men vad bruka hela kalaset gå på? Om man flyger dvs
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement