return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
MAYDAY LIVE Ahim Sheli!!
View this Thread in Original format
TranceGiant
http://balancer.streamworld.de/cgi-...tv_live_adsl.rm

for seeing the german VIVA channel that broadcasts live

or radio: www.einslive.de and www.fritz.de
pvd comes at 2 i think!
arik
THANKS FOR THE INFO!!!
רק חבל שהמודם שלי כל כך גרוע
שאפילו לאתר לא הצלחתי להכנס:(
DJ_BoN
quote:
Originally posted by arik
THANKS FOR THE INFO!!!
רק חבל שהמודם שלי כל כך גרוע
שאפילו לאתר לא הצלחתי להכנס:(


אני אנסה עוד מעט


ד"א

זוכרים אותי?!?
Hell_Copter
אין לי טעם לנסות למה תמיד שאני מנסה להתחבר לרדיו אנטרנטי אז או שהמחשב נתקע או שכל שניה השידור נפסק...

וואי אחי איפה היית כל הזמן הזה!?!?
שנים לא שמענו ממך
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לי טעם לנסות למה תמיד שאני מנסה להתחבר לרדיו אנטרנטי אז או שהמחשב נתקע או שכל שניה השידור נפסק...

וואי אחי איפה היית כל הזמן הזה!?!?
שנים לא שמענו ממך


I've been around
=)))

וואייייי יש עכשיו
Members Of Mayday - 10 in 1

כמה זמן שלא שמעתי את זה! אני מת על זה

אני כל כך אוהב טראנסים!!!! כמה זמן לא שמעתי

תגידו משהו שווה יצא בחודשיים-שלושה האחרונים?
DJ_BoN
אני חושב שאני עומד לבכות

PvD
נותן סט כל כך מצויין!!!!!!!!!!
וממברז אוב מיידיי היו כל כך טובים!!!!!
אני מתתתתתתתת
eXeTik
מה קרה עזבת בון?
DJ_BoN
quote:
Originally posted by eXeTik
מה קרה עזבת בון?


האמת שאני לא יודע.
ממש לא זוכר סתם הפסקתי להיכנס.
והיום סידרתי את כל האמפי3ים שלי ונזכרתי בטראנסים שנטשתי כל כך מזמן... אז החלטתי להיכנס שוב... ובחרתי בזמן טוב בדיוק בליל ה
mayday


וואי אתם קולטים????? היום גם חג הפועלים.
מגניב.
DJ-Energy
ברוך שובך אחי......
:)

אמרו לי שפול יעלה בערך ב6 בבוקר בזמן שלנו אז כבר הלכתי לישון
אבל חפיף עוד מעט ישתחררו הסטים ברוך השם טפו טפו טפו
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
ברוך שובך אחי......
:)

אמרו לי שפול יעלה בערך ב6 בבוקר בזמן שלנו אז כבר הלכתי לישון
אבל חפיף עוד מעט ישתחררו הסטים ברוך השם טפו טפו טפו


הסט שלו היה משהו קטלני חבל על הזמן
ראיתי את זה ב"ויוה" אבל באמצע הם עברו לאיזה שמן אחד משהו פאט-קאט...משהו כזה.. אז העברתי לסטרים של אודיו וזה היה מצויין.

אבל באמת גם אני אוריד היה קטלני חבל"ז.
הקלטתי את מאורו פיקוטו עוד מעט אני אשמע את זה

Dj Moriano
יופי בדיוק שאני ישן אצל אבא שלי....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_BoN
תגידו משהו שווה יצא בחודשיים-שלושה האחרונים?


יותר מדי דברים יצאו :)
לך לט'רד של ההמלצות ותראה את כל הריליסים החדשים שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement