return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Jag behöver ett midi keyboard för vista x64..!
View this Thread in Original format
Habib
Jag har all mjukvara jag behöver men inget midi keyboard, samtidigt kör jag vista x64 och har hört illavarslade rykten om att man måste ha något särskilt midi meyboard designat för detta operativ? Min tidigare erfarenhet från m-audio är att de är riktigt dåliga på att släppa nya och fungerande drivrutiner, thus blir jag än mer orolig eftersom det tycks vara de som har det största utbudet av midi keyboards.

Vad rekommenderar nu mig att göra? Vilka tillverkade av midi keyboard finns det? Något test där ute som man kan ta del av kanske?

Jag är mycket tacksam för all hjälp jag får!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement