return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Airwave (pg. 2)
View this Thread in Original format
Lolo
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik veronderstel dat dit ook wilt zeggen dat je stopt met je radioshow op di.fm? of niet? Zou ik alvast jammer vinden, dat vond ik altijd een goeie show en een ideale gelegenheid om nieuwe tracks van je te ontdekken.

De laatste tijd kon ik al niet vaak meer luisteren :(


nope. progrez blijf ik doen. Veel te belangrijk om nieuwe tracks te laten horen, ook in walbru dankzij nrj.

L.
Mr_Pedro
Vind het wel jammer... heb de weinige party's met Airwave die ik kon meemaken, altijd schitterend gevonden; laatste keer moet in Haaltert geweest zijn, best wel zalige avond was dat toen :eyes:

In ieder geval, Lolo, veel succes met je keuze. Kga alleszins ook proberen in Ieper te geraken.
Lolo
en als het jullie niet lukt, dan is er voor iedereen rattrapage ergens in juli, en daar moet je absoluut zijn, geen excuus meer! :-D

L.
Remofski
Echt wel verdomd jammer. Heb Airwave maar 1x gezien op Tomorrowland (live als ik me niet vergis), maar was toch een van de meest sfeervolle sets die ik ooit heb meegemaakt. Hij leek er evenveel van te genieten als het publiek zelf. :)

En als we nu allemaal heel zielig kijken?:confused:

En Ieper is zo verschrikkelijk ver. Mss iets dichter bij Antwerpen nog een afscheidsfeestje? Verrassingsset op Trance Energy?

Pffff en losers als David Guetta en Shameboy blijven dan wel draaien. De wereld is onrechtvaardig.
Lolo
quote:
Originally posted by Remofski


Pffff en losers als David Guetta en Shameboy blijven dan wel draaien. De wereld is onrechtvaardig.


Boaaah maak er geen kaas van, zoals walen zoals ik zeggen. ;-) DJ'en is nooit mijn hoofdactiviteit geweest. Live optredens ook ni. Er komen nog optredens maar dat zal heel sporadisch plaatsvinden, geloof mij.


L.
Remofski
Ach, ik wou gwn dat ik er meer van gezien had. Ik ben niet echt kritisch als het op het mix-technische aankomt, maar de tracklists en de sfeer zijn heel belangrijk voor mij en daar was Airwave nu net zo sterk in.

Maar goed, ik zal troost putten uit het feit dat de producties nog verder gaan.
Antony
quote:
Originally posted by Remofski
En als we nu allemaal heel zielig kijken?:confused:


Remofski
Ik vind dat vanaf nu alle sporadische optredens in Antwerpen moeten gebeuren. Antony zal het vast met me eens zijn. :) Live zou mooi zijn, is zeer leuk om te zien.
Lolo
quote:
Originally posted by Remofski
Ik vind dat vanaf nu alle sporadische optredens in Antwerpen moeten gebeuren. Antony zal het vast met me eens zijn. :) Live zou mooi zijn, is zeer leuk om te zien.


in juli is't al in de regio :-)
Remofski
Ik zal er zijn. ;)

Push2005
Grappig hoe antwerpenaars altijd denken dat ze het centrum van de wereld zijn :toothless
Antony
sinds wanneer isda ni zo dan?

















:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement