|
Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Ik denk dat ik nog een keer Dutch dimension 02-02-02
over zou willen doen. thats all !!
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland |
mag ik ook mee ?? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik denk dat ik nog een keer Dutch dimension 02-02-02
over zou willen doen. thats all !!
mag ik ook mee ?? |
Tuurlijk, jij wel :D |
|
|
| Donna |
Hmmmm,ik wil ook meej maar voor mij isset weer niet veilig....
Want als jullie elke vrouw daar mogen neuken,zijn wij vrouwen loslopend wild...
Ow wacht,als je nouh ook nog een zooi jonge meisjes in de rondte laat lopen kan ik wel mee,dan kan ik relaxed onder een palmboompie me redbulletje drinken en mn lijntje snuiven:stongue: :stongue:
Jonge meisjes zijn namelijk meer gewild:D |
|
|
| TranceFool |
| Uhmm.....in ieder geval niet op deze thread gaan reageren |
|
|
| SnuggLe |
Nah, ik weet niet eens wat ik dan zou doen. Moeilijke vraag.
Ik zou eerst in ieder geval al mijn 'goede vriendinnen' enzo, vrouwen die ik altijd nog wel een keer zou willen scoren bellen etc en dan afspreken.
Ook veel feesten, paar leuke houseparty's afgaan enzo, en verder mijn begrafenis regelen & vrienden bezoeken & afscheid nemen..
Ik zou ook nog wat mensen finaal op hun bek rossen. Denk dat ik naar Feyenoord - Ajax zou gaan, en dan het veld opgaan met een gun om wat Ajacieden neer te knallen. Dat zou wel vet zijn. Sterven als held.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, ik weet niet eens wat ik dan zou doen. Moeilijke vraag.
Ik zou eerst in ieder geval al mijn 'goede vriendinnen' enzo, vrouwen die ik altijd nog wel een keer zou willen scoren bellen etc en dan afspreken.
Ook veel feesten, paar leuke houseparty's afgaan enzo, en verder mijn begrafenis regelen & vrienden bezoeken & afscheid nemen..
Ik zou ook nog wat mensen finaal op hun bek rossen. Denk dat ik naar Feyenoord - Ajax zou gaan, en dan het veld opgaan met een gun om wat Ajacieden neer te knallen. Dat zou wel vet zijn. Sterven als held.
Greetz,
SnuggLe |
en je vriendin dan?:D:D:D
en dalijk komt net New-Wave op het veld voorbij rennen voor het vizier van je gun... wat doe je dan?:D:D:D |
|
|
| total woot |
Ik denk dat ik niemand zou neerknallen (wil immers niet de laatste week van mn leven in de bak zitten, toch?)
kzou waarschijnlijk inderdaad ook zoŽn eilandje opzoeken enneh eeh eeh... tsja...
oh ja, ik zou op het laatste moment toch nog iemand neerknallen... weet alleen nog niet wie, maar ik heb nog een week om het te bedenken:)
zonder dollen, ik heb geen flauw benul van wat ik zou doen, het zullen wel dingen zijn waardoor anderen mij zich langer (/beter) zullen herinneren. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik zou iig een mooi revolvertje kopen en proberen alle figuren neer te schieten die mij in mijn leven geirriteerd hebben (extreem-rechtse jopies, moordenaars (LoL), verkrachters, junkies etc etc) |
laten we beginnen met Jean:D
wat ik verder zou doen heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht, gewoon vette fun hebben lijkt me wel wat, weet alleen nog niet precies wat |
|
|
| TimeportE |
| ik zou al mijn geld (10 eur)opmaken aan snoep en lekker doen wat ik zelf wil doen.. lekker puh! en dan lekker laat naar bed gaan. en dan lekker lang uitslapen. en dan weer lekker doen wat ik wil. en dat dan de hele week lang, hahaha!! :) |
|
|
| Biohazard |
| bungie jumpen natuurlijk |
|
|
| Dr. Kuipers |
Eigenlijk geen flauw idee
Kan me in dat idee van Petrus wel vinden :D |
|
|
| Smirnoff |
het eilandje van petrus begint op een TA meeting te lijken..
jammer dat er zo weinig TA vrouwen zijn :(:(.....
TIP* : neem allemaal je zusje(S) mee ! |
|
|
|
|