return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Problemen met de pc (voor degenen die d`r veel verstand van hebben)
View this Thread in Original format
mantisnl
hey daar,

Ik heb wat probleempjus met m`n pc, misschien kan iemand me d`r mee helpen??

hier is de situatie:

ik heb de pc geformatteerd (omdat hij niet helemaal lekker meer liep)
en alles is goed gegaan, maar nu heb ik windows geinstalleerd, en deze dingen heb ik ook geinstalleerd: geluidskaart, monitor, printer, msn messenger, kazaa, AG en internet.
maar nu komt het grote probleem: ik kan voor de rest nix meer installeren, bv als ik fruityloops probeer te installeren krijg ik deze error `could not initialize installation. file size expected=1972043840, size returned=16205853. de parameter is onjuist.`
ik heb al heel veel versies van fruity gedownload, allemaal hetzelfde, ook winrar en andere programma`s kan ik niet installeren, ik download alles van kazaa, en heb alles meerdere malen en meerdere versies gedownload.

ik ben al aant denken aan een virus, maar ik weet ut niet zker, ik kan wel redelijk goed met computers omgaan, maar hier snap ik echt nix van.

plz help me

de groeten en alvast bedankt.

DJ Mantis
Evil_E
Download bijvoorbeeld eens winamp van winamp.com en kijk of je dat kunt installeren, dus niet via kazaa maar iets van internet, kazaa kan soms tot rare dingen leiden.
Nook
ja precies, met kazaa is het vaak zo dat programma's wel geshared worden, maar die zijn niet compleet ten opzichte van het origineel.
mantisnl
idd ik heb winamp vanaf internet gedownload, en die doet ut ook, maar ik heb voordat ik m`n pc ging formatteren, de setup file van fruity op cd gezet(hij deed ut voordat ik formatteerde) en die doet ut nu ook niet:conf:
Kamaya
Ik zou zeggen, nog eens formatteren en Windows 2000 erop zetten. Met 98 had ik altijd zoveel problemen!!!
Maar nu werkt alles (al 2 weken) zonder probs.

Oja, windowsupdate kun je misschien ook ff proberen. Verder is dit probleem me onbekend.





Succes!
GoDSpeeD
doe idd 2000 en niet XP.. xp = :whip: :whip: :toothless
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by GoDSpeeD
doe idd 2000 en niet XP.. xp = :whip: :whip: :toothless


Praat geen poep man, XP loopt gewoon normaal. Dat kan in dit geval echt niet het probleem zijn. Het enig is misschien wat netwerk problemen, maar wie zit hier nou op een netwerk :rolleyes:
mido
hmmmmmmmmzzzzzzzzzz......

Inderdaad zou ik ook voor een RE-install kiezen.

En VOORDAT je gaat installeren als die share proggie's en zeker internot. Dan doe je ter allertijden als EERSTE een GOEDE virusscanner (Lees: Norton Anti-Virus)!

Wat je daarna doet is je internet in orde maken en je laat doormiddel van Live-Update van Norton Anti-Virus de update doen.

En daarna ga je je pas bezig houden met Fun-.

SuckSex!

p.s. Je kunt wel gewoon je kleuren kaartje even doen. Anders kijkt het zo lullig. Maar het veiligste is om dat eerst even te doen met de CD die je erbij gekregen heb. Want je moest eens weten hoeveel websites er tegenwoordig geinfecteerd zijn!

En mijn voorkeur gaat uit naar 1. Win2k (Windhoos 2000) of 2. Windhoos XP.

Als je echt virus vrij wilt blijven moet je Linux pakken! :) *PoWeR 2 THa PiNGuiN!* :D :D :D :D
Jappio
quote:
Originally posted by GoDSpeeD
doe idd 2000 en niet XP.. xp = :whip: :whip: :toothless


Mwoh.. hij staat er nu al bijna een half jaar op, en ik heb er nog nooit (lees: echt nooit) problemen mee gehad, terwijl die bij windows 98 continue vastliep.. dussss LTR!
mantisnl
hey thnx mensen, er zat wel een virus op m`n pc, in de master boot record ofzowiets, khad nog met zo`n ventje d`r over gehad op msn, toen heb ik de master boot record geformatteerd en nu loopt alles weer naar behoren, en kan ik doen wat ik ut liefste op dit ding doe: trance luisteren en produceren (en natuurlijk hier beetje rondhangen;))

bedankt!!

grtz,

DJ Mantis

Sandman
1 tip bij het installeren:

Maak regelmatig back-up's... met bijvoorbeeld Ghost
1 als je windows heb geinstald
1 als je office en zooi der op hebt
1 met overige ..

Stel dat het een keer mis gaat, of je pc wordt te traag. format en plaats een back-up terug...

Dit kost maar 1 uur tijd (of minder zelfs) ipv tig uur met alles opnieuw installeren


Sandman
mido
quote:
Originally posted by Sandman
Dit kost maar 1 uur tijd (of minder zelfs) ipv tig uur met alles opnieuw installeren


Ik werk hier op mijn werk dagelijks met Symantec GHOST.....

En het installeren van een PC'tje gebeurd hier in minder dan 10 minuutjes! :)

En dan hebben we erop staan:

1 Win2k + Service Pack 2
2 Microsoft Office 2000 Premium
3 SopHos Anti-Virus Software

En de nodige instellingen.

Oftewel een ode aan GHOST! :D:D:D:D:D:D:D

whehehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement