return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Zehra
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: niet
Beste trance nummer(s) van 2007: que?
Beste niet-trance nummer(s) van 2007:
- Travis - Re-Offender
- All India Radio - Evening Star
Beste producer(s) van 2007: Timbaland
Beste radioshow(s) van 2007: The morningman @ Topradio elke morgen
Beste feest van 2007: vrijgezellenfeest van vriendin, parteeeeh
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: geen idee
Ergerlijkste nummers op de radio: Mika - Relax, Love Today, ... (kattengejank dus) en Samim - Heater

ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: nieuw auto, nieuw werk, van de ene dag op de ander gestopt met nagelbijten met als resultaat: the most beautiful nails ever! :D
Belgisch nieuws: Annick Van Uytsel :(
Beste Belgische televisie van 2007: Topmodel
Beste internationale televisie van 2007: Lost, One Tree Hill
Beste film(s) van 2007: geen
Beste bier in 2007: vind ik niet lekker, echt niet
Hatelijkste BV's: Kim Clijsters & Gevaert, Tia Hellebaut
Niet te vergeten hypes van het jaar: Poker, Jump
FCB_Fanatic
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: Het jaar dat 'gewone' trance mij steeds minder is beginnen te boeien. Vooral de electro invloeden vind ik enorm ergerlijk (met het First State album als de exponent hiervan). Dit is dan ook het jaar waarin ik meer en meer naar psy ben beginnen luisteren.
Beste trance nummer(s) van 2007:
- 0.0db – Twister
- Planisphere - Hosanna (Whirloop Remix)
- Nickelson & Aromabar - Winterpeagant (John '00' Fleming Dub)
- Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
- Beetseekers – Synergy
- Aril Brikha – Winter
- Menno De Jong – Nothlando
- Lange & Gareth Emery – This is New York
- Albert Vorne – Formentera What (Gareth Emery Remix)
- Prosper – Purple Fish
- ...
Beste (trance) Album(s) van 2007:
- Planisphere – Solarism / Solarized
- Prosper – The Speed Of Sound
- Solar Fields – Earthshine
- Beetseekers – Out Of The Blue Moon
Beste niet-trance nummer(s) van 2007:
- geen idee, op de radio draaien ze niets fatsoenlijks en voor de rest naar weinig andere muziek geluisterd
Beste producer(s) van 2007: John 00 Fleming, Airwave
Beste DJ van 2007: John 00 Fleming
Beste DJ-sets van 2007: één van de sets die ik van J00F heb gehoord :)
Beste radioshow(s) van 2007: Global Trance Grooves van J00F, Progrez van Airwave
Beste feest van 2007: Tomorrowland
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: John 00 Fleming (2x), M.I.K.E. (2x), Yahel, Astrix, John O’Bir, Andrew Bennett, Airwave, Armin van Buuren, Paul van Dyk, Markus Schulz (2x), Rank 1, Phynn, Cosmic Gate, Johan Gielen, Marcel Woods, Jeff Mills, Joris Voorn, Kairon, Yves Deruyter, Giuseppe Ottaviani, DJ Fire, Manuel Le Saux, Armandi (Mandy Reid), Kr!z, Fred Nova (2x), ...

ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: mijn job
Globaal: prestaties van Club Brugge in de competitie :(
Beste Belgische televisie van 2007: Terzake, hoewel ik er tegenwoordig niet echt vaak meer naar kan kijken. Verder vind ik dat de Belgische televisie weinig te bieden heeft. Veel reality shows die op niks trekken, daarmee is het meeste gezegd.
Beste internationale televisie van 2007: 24, Lost, Heroes, ...
Beste film(s) van 2007: vrij weinig films gezien dit jaar, en de meeste waren dan ook nog eens vrij teleustellend (en voor de moment kom ik er ook niet echt op welke ik heb gezien :p). Graag had ik wel "28 Weeks Later" gezien, maar dat is er niet van gekomen
Beste bier in 2007: Leffe (blond) gevolgd door Duvel
jeronimo_jd
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: goede muziek is soms ver te zoeken. Door het eindeloos platgedraaide Samim - Heater, zal ik dat ongetwijfeld ook onthouden uit 2007, en men kon ook niet zwijgen over Timbaland.
Beste trance nummer(s) van 2007: Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix)
Beste niet-trance nummer(s) van 2007: The Cribs – Men’s needs
Beste producer(s) van 2007: geen idee
Beste radioshow(s) van 2007: de Grote Peter Van de Veire ochtendshow (voor de paar keer dat ik wakker was)
Beste feest van 2007: toen ik op een zondagmiddag geheel toevallig voorbij het Eargasm Open-Air Festival (goa) in Boutersem nabij Leuven kwam en RMB - Love is an Ocean door de boxen hoorde galmen op een veld in the middle of nowhere, da was gewoon surrealistisch en pure trance :eyes:. Jammer genoeg was dit lied blijkbaar de afsluiter van het festival :sadgreen:. Voor de rest ni zo veel dance festivals gedaan: Tomorrowland, Laundry Day...

Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: Ik kijk niet naar Dj's, ik luister ;), Airwave, PvD, AvB, Yves Deruyter, Magnus, Sven van Hees, en nog een paar
Ergerlijkste nummers op de radio: kvraag het aan de fixkes

ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: de 2 feestjes die we in Leuven georganiseerd hebben met ons jaar, en waar ik dan mocht draaien :D, overnachten op een bank in Hyde Park in London omdat we geen jeugdherberg meer vonden...
Belgisch nieuws: bestaat België nog?;)
Beste Belgische televisie van 2007: Ik kijk egl zeer weinig tv nog en heb niet het gevoel dak daar iets mee mis, maar voor De Weg naar Mekka deed ik wel moeite om te kunnen zien.
Beste internationale televisie van 2007: Heroes
Beste film(s) van 2007: goh
Beste bier in 2007: Stella, Duvel
TOR
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: een gevarieerd jaar vol leuke nieuwe sounds en ideeën.
Beste trance nummer(s) van 2007:
*Het volledige First State album
*Het volledige Aril Brikha album
*Het volledige Joris Voorn album
*Het volledige Stephen J. Kroos album
*Het volledige Planisphere album
*Het volledige Stephan Bodzin album
*Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
*Mark Knight & D.Ramirez – Columbian Soul
*Amex/Saint Rush – Distant Worlds (Carl B. Remix)
*Remy & Roland Klinkenberg – Mexico Can Wait
*Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
*Astrid/Leon Bolier - Crazy People
*Sasha - Coma
...
Beste niet-trance nummer(s) van 2007:
*Trentemoller - Moan
*Gabriel Ananda - Trommelstunde
...
Beste producer(s) van 2007: zie albums hierboven.
Beste radioshow(s) van 2007: Peter van de Veire ochtendshow.
Beste feest van 2007: Affexion v2, Extreme on Mondays
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: Tiësto (2x), John '00' Fleming, M.I.K.E., Andrew Bennett, Airwave, Jonas Steur, Phi-Phi, Marko, ...

ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: examen bij de Europese Unie, drukker sociaal leven dankzij werk en volleybal, eindelijk iemand gevonden met wie ik een toekomst zie.
Globaal: de hele soap rond de regeringsvorming.
Beste Belgische televisie van 2007: Morgen Beter, De Weg Naar Mekka.
Beste internationale televisie van 2007: Prison Break, Lost.
Beste film(s) van 2007: Ben X.
Beste bier in 2007: Brugse Zot.
Antony
quote:
Originally posted by Zehra
Hatelijkste BV's: Gevaert, Tia Hellebaut


bereikt dan al is iets int leven...
Jasperovitsj
En dan is ze Justine Henin nog vergeten ;)
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dan is ze Justine Henin nog vergeten ;)

yes indeed
Zehra
ik dacht er juist aan, nog ene die ik ben vergeten:



isn't she great?! :o

edit: negatief genoeg?
Antony
http://www.pixagogo.com/S5ELkie68-!s!t3dU0MfYQNvPqA8f-4tWJYz1naP1ghC-tCj2e0VKTg5GTrXlTyQEYoY3ggS1y!VrU32SRcIqJHMEjDc6i8L4FfXkQml2KyGuOPd46HH2l7Q__/Kim_en_Tia.jpg

Goesting of geen goesting, toch ongeveer 60 uur per week trainen. Op alles letten wa ge eet, afwegen en doen om toch da tikkeltje beter te pieken wa het verschil kan betekenen tussen zilver en goud...
Na een wedstrijd zo kapot zijn als iets en toch de glimlach derop krijgen voor al die cameraploegen die u bestormen.

Blijf dan maar café-voetballen ;)

en bv's? Door hun prestaties zijn ze bekend in Vlaanderen ja, maar buiten een paar optredens in de laatste show de week na een medaille hebk ze ook ni vaak gezien.
Zehra
quote:
Originally posted by Antony
Blijf dan maar café-voetballen ;)

que?!

Ik haat dat opgefokt gedoe over hun prestaties en over wat ze zogezegd hebben bereikt. Alsof ze de wereld hebben gered van oorlogen, armoede, watertekort, aids...

Als jij ze zo great vindt, ga je gang maar ieder zijn eigen mening.

Jasperovitsj
Allé gast, ge moet u toch niet altijd zo persoonlijk aangevallen voelen :p

Ik deel Zehra's mening niet wat dit betreft, dus daar ga je al de mist in ;) Plus, ik heb zelf jarenlang atletiek gedaan, dus ik weet gerust wat het inhoudt.



quote:
Originally posted by Antony


Blijf dan maar café-voetballen ;)


Beetje zielige reply hé. ;) Of basket meneer zelf tegenwoordig in de NBA?
Antony
quote:
Originally posted by Zehra
Alsof ze de wereld hebben gered van oorlogen, armoede, watertekort, aids...


Laten we vanaf nu iedere topatleet + de jonge sporters met talent die ons arm klein vlaanderen rijk is haten. Op die manier gaan we de wereld wél vooruit helpen. Nu spreekte zelf als een miss-finaliste.

mrgoe, kgaan stoppen. Want denk da we hier almaal vrij koppig zijn en van ons standpunten ni snel afwijken :) Ieder zijn mening.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement