return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
NEXUS party-report (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Eye-Riz



wat istie 'geel" zeg:D:D:D
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus


wat istie 'geel" zeg:D:D:D



misschien istie stiekem ook wel chinees! ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck Voor alle TA-ers die de vorige keer zijn geweest en nu niet..... stom, stom, stom.


Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij :)
Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? :D

Greetz,
SnuggLe
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Miss Proximus
aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;)

Ja schattig he? :)
(hoei, nu moet ik uitkijken voor een boze Leander :toothless)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe


Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij :)
Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? :D

Greetz,
SnuggLe


/me pakt tepelklem alvast in:D:D:D
Leander
quote:
Originally posted by Miss Proximus
aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;)


Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!!

:rolleyes:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Leander


Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!!



In je dromen ja :p (je zegt t zelf in je sig)
Eye-Riz
:p :p :p die is goed :)
serialkillah
hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken:)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by serialkillah
hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken:)


moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is :p
serialkillah
quote:
Originally posted by Miss Proximus


moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is :p


ja, ik ga niet voor me lol naar Utrecht;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement