|
NEXUS party-report (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
|
wat istie 'geel" zeg:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat istie 'geel" zeg:D:D:D |
misschien istie stiekem ook wel chinees! ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | | Originally posted by Dago "B" Duck Voor alle TA-ers die de vorige keer zijn geweest en nu niet..... stom, stom, stom. |
Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij :)
Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;) |
Ja schattig he? :)
(hoei, nu moet ik uitkijken voor een boze Leander :toothless) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja sorry... Volgende keer ben ik er zeker weer bij :)
Ik kan die gekke chinees toch niet alleen laten tepelknijpuh? :D
Greetz,
SnuggLe |
/me pakt tepelklem alvast in:D:D:D |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
aaaaaaawwwwwwwwwww wat een poepie ;) |
Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!!
:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Leander
Ik het echt ben ik heel stoer hoor!!!
|
In je dromen ja :p (je zegt t zelf in je sig) |
|
|
| Eye-Riz |
| :p :p :p die is goed :) |
|
|
| serialkillah |
| hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by serialkillah
hhhhhm, het wordt toch es tijd dat we een keer richtig Utrecht vertrekken:) |
moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is :p |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
moeten we wel gaan op een dag dat er daadwerkelijk een Nexus feestje is :p |
ja, ik ga niet voor me lol naar Utrecht;) |
|
|
|
|