|
חברי הפורום שלום, אני מבקש עזרה
|
View this Thread in Original format
| Innercity |
אני זוכר שלפני כמה חודשים טובים ראיתי בפורום הודעה של יוצר קלאב טראנס שחבר כאן בפורום שפרסם טראק מלודי שיצר (קראו לו vincent אם זכרונני אינו מטעני..). אני זוכר שמאוד נהנתי מהאיכות של הטראק ורציתי לשאול אם אתם זוכרים את שמו. העניין הוא שאני רוצה להציע לו לעשות רימיקס לשיר ישראלי שאני מאוד אוהב ואני חושב שמתאים לסוג כזה של מוסיקה כמו שאנחנו אוהבים כאן.
אם בכל זאת אתם לא זוכרים לאיזה יוצר אני מתכוון, הרי שזה לא נורא. אני בסה"כ מחפש להציע את הרעיון למי שיכול לגרום לרעיון לקרום עור וגידים. אני לא יוצר קלאב טראנס, אבל מישהו כאן מכיר מישהו עם יכולות כאלו, אנא פנו אליי ותגידו לי את שמו או איך אני יכול ליצור קשר איתו.
תודה,
דניאל |
|
|
| Innercity |
ההודעה הקודמת לא קריאה אז הנה ההודעה המתוקנת
אני זוכר שלפני כמה חודשים טובים ראיתי בפורום הודעה של יוצר קלאב טראנס שחבר כאן בפורום שפרסם טראק מלודי שיצר
אני זוכר שמאוד נהנתי מהאיכות של הטראק ורציתי לשאול אם אתם זוכרים את שמו. העניין הוא שאני רוצה להציע לו לעשות רימיקס לשיר ישראלי שאני מאוד אוהב ואני חושב שמתאים לסוג כזה של מוסיקה כמו שאנחנו אוהבים כאן.
אם בכל זאת אתם לא זוכרים לאיזה יוצר אני מתכוון, הרי שזה לא נורא. אני בסה"כ מחפש להציע את הרעיון למי שיכול לגרום לרעיון לקרום עור וגידים.
אני לא יוצר קלאב טראנס, אבל מישהו כאן מכיר מישהו עם יכולות כאלו, אנא פנו אליי ותגידו לי את שמו או איך אני יכול ליצור קשר איתו.
תודה,
דניאל |
|
|
| Innercity |
| אין ישועה... אף אחד אפילו לא מגיב... כנראה מהפורום הזה לא תגיע הגאולה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Innercity
אין ישועה... אף אחד אפילו לא מגיב... כנראה מהפורום הזה לא תגיע הגאולה |
א. מה הלחץ.
ב. יותר חשוב, עם כל הכבוד אני ממש לא חושב שרעיון שיש לך ונשמע לדעתך טוב יילקח ע"י יוצר שממילא טובע בים של מחויבויות לרמיקסים ולקטעים אישיים יקדיש זמן לדבר שכזה. ממליץ לך לשמר את הרעיון ולנסות לאט לאט לעשות עם זה משהו בעצמך. |
|
|
| Innercity |
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ
אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"
בסה"כ אני רוצה להציע הצעה
אני לא אקח עליה קרדיט
על הזין שלי אם רק הצעתי הצעה והיוצר יצר אותה
אני בסה"כ רוצה לשמוע רימיקס כזה שיקרום עור וגידים
זהו
אבל אתה צודק בקשר לזה שגם אני יכול לעשות צעדים בנושא |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Innercity
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ
אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"
|
זה לוקח זמן זה לא בא ברגל
תמשיך לעבוד עלזה ותשקיע אם הזמן יגיעו התוצאות, |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Innercity
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ
אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"
בסה"כ אני רוצה להציע הצעה
אני לא אקח עליה קרדיט
על הזין שלי אם רק הצעתי הצעה והיוצר יצר אותה
אני בסה"כ רוצה לשמוע רימיקס כזה שיקרום עור וגידים
זהו
אבל אתה צודק בקשר לזה שגם אני יכול לעשות צעדים בנושא |
הכוונה הכללית שלי היתה שיכול להיות שדברים ורעיונות שנראים לך בראש לא בהכרח נראים ליוצר אחר מה גם שתחשוב מה זה לשבת על פרויקט רק בגלל שמישהו ביקש כי נראה לו שזה יכול לצאת מצוין
זה לא נראה לי ריאלי פשוט... |
|
|
|
|