return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חברי הפורום שלום, אני מבקש עזרה
View this Thread in Original format
Innercity
אני זוכר שלפני כמה חודשים טובים ראיתי בפורום הודעה של יוצר קלאב טראנס שחבר כאן בפורום שפרסם טראק מלודי שיצר (קראו לו vincent אם זכרונני אינו מטעני..). אני זוכר שמאוד נהנתי מהאיכות של הטראק ורציתי לשאול אם אתם זוכרים את שמו. העניין הוא שאני רוצה להציע לו לעשות רימיקס לשיר ישראלי שאני מאוד אוהב ואני חושב שמתאים לסוג כזה של מוסיקה כמו שאנחנו אוהבים כאן.

אם בכל זאת אתם לא זוכרים לאיזה יוצר אני מתכוון, הרי שזה לא נורא. אני בסה"כ מחפש להציע את הרעיון למי שיכול לגרום לרעיון לקרום עור וגידים. אני לא יוצר קלאב טראנס, אבל מישהו כאן מכיר מישהו עם יכולות כאלו, אנא פנו אליי ותגידו לי את שמו או איך אני יכול ליצור קשר איתו.



תודה,
דניאל
Innercity
ההודעה הקודמת לא קריאה אז הנה ההודעה המתוקנת


אני זוכר שלפני כמה חודשים טובים ראיתי בפורום הודעה של יוצר קלאב טראנס שחבר כאן בפורום שפרסם טראק מלודי שיצר

אני זוכר שמאוד נהנתי מהאיכות של הטראק ורציתי לשאול אם אתם זוכרים את שמו. העניין הוא שאני רוצה להציע לו לעשות רימיקס לשיר ישראלי שאני מאוד אוהב ואני חושב שמתאים לסוג כזה של מוסיקה כמו שאנחנו אוהבים כאן.

אם בכל זאת אתם לא זוכרים לאיזה יוצר אני מתכוון, הרי שזה לא נורא. אני בסה"כ מחפש להציע את הרעיון למי שיכול לגרום לרעיון לקרום עור וגידים.

אני לא יוצר קלאב טראנס, אבל מישהו כאן מכיר מישהו עם יכולות כאלו, אנא פנו אליי ותגידו לי את שמו או איך אני יכול ליצור קשר איתו.



תודה,
דניאל
Innercity
אין ישועה... אף אחד אפילו לא מגיב... כנראה מהפורום הזה לא תגיע הגאולה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Innercity
אין ישועה... אף אחד אפילו לא מגיב... כנראה מהפורום הזה לא תגיע הגאולה

א. מה הלחץ.

ב. יותר חשוב, עם כל הכבוד אני ממש לא חושב שרעיון שיש לך ונשמע לדעתך טוב יילקח ע"י יוצר שממילא טובע בים של מחויבויות לרמיקסים ולקטעים אישיים יקדיש זמן לדבר שכזה. ממליץ לך לשמר את הרעיון ולנסות לאט לאט לעשות עם זה משהו בעצמך.
Innercity
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ

אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"

בסה"כ אני רוצה להציע הצעה
אני לא אקח עליה קרדיט
על הזין שלי אם רק הצעתי הצעה והיוצר יצר אותה
אני בסה"כ רוצה לשמוע רימיקס כזה שיקרום עור וגידים

זהו
אבל אתה צודק בקשר לזה שגם אני יכול לעשות צעדים בנושא
DvJ
quote:
Originally posted by Innercity
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ

אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"


זה לוקח זמן זה לא בא ברגל
תמשיך לעבוד עלזה ותשקיע אם הזמן יגיעו התוצאות,
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Innercity
אילן אתה צודק
העניין הוא שאני לא באמת לחוץ

אני מכיר תוכנות ליצירת מוסיקה כבר הרבה שנים
אבל עדיין לא הצלחתי ליצור רימיקס שנחשב "הולם"

בסה"כ אני רוצה להציע הצעה
אני לא אקח עליה קרדיט
על הזין שלי אם רק הצעתי הצעה והיוצר יצר אותה
אני בסה"כ רוצה לשמוע רימיקס כזה שיקרום עור וגידים

זהו
אבל אתה צודק בקשר לזה שגם אני יכול לעשות צעדים בנושא


הכוונה הכללית שלי היתה שיכול להיות שדברים ורעיונות שנראים לך בראש לא בהכרח נראים ליוצר אחר מה גם שתחשוב מה זה לשבת על פרויקט רק בגלל שמישהו ביקש כי נראה לו שזה יכול לצאת מצוין
זה לא נראה לי ריאלי פשוט...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement