return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sensation White & Black
View this Thread in Original format
Gaby
Sensation White line-up (6th of July)
Erick E
Armin van Buuren
Johan Gielen
Jean
Marcello

Sensation Black line-up (13th of July)
Michel de Hey
Marco V
Chris Liebing
Mauro Picotto
Dana
Gaby
Är det nån som ska dit? Nån som ska bila? Jag hänger gårna på om det finns plats :)
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Är det nån som ska dit? Nån som ska bila? Jag hänger gårna på om det finns plats :)


Jag åker gärna med oxå.....Om det finns plats dvs....
reveal
sipowitz ska enligt egen utsago dit ;) jag kan tänka mig att följa med, om det finns plats i nån eventuell bil dvs ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
sipowitz ska enligt egen utsago dit ;) jag kan tänka mig att följa med, om det finns plats i nån eventuell bil dvs ;)


Gött jag tänkte precis skriva att jag skulle ditt, men behövdes visst inte =)

Vi har inte bestämt oss för färdsätt neråt, tåg verkar inte vara så dumt heller iofs!

Nu den 4 Maj så släpps biljetterna förresten!

mvh. Martin
Gaby
vem kan tänka sig köra ner dit? Vem har bil?
ScuL
quote:
Originally posted by sipowitz



Nu den 4 Maj så släpps biljetterna förresten!



nej :)
du kann köpa dina biljetterna på måndag (6 Maj)
_mannen_
Vi är några stycken som hade tänkt hyra en VAN o glida ner till Sensation White o direkt därifrån åka vidare till Berlin för paraden... Vetej hur många vi är ännu men ev kommer det finnas iaf 2 platser över!! =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement