|
Sensation White & Black
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Sensation White line-up (6th of July)
Erick E
Armin van Buuren
Johan Gielen
Jean
Marcello
Sensation Black line-up (13th of July)
Michel de Hey
Marco V
Chris Liebing
Mauro Picotto
Dana |
|
|
| Gaby |
| Är det nån som ska dit? Nån som ska bila? Jag hänger gårna på om det finns plats :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Är det nån som ska dit? Nån som ska bila? Jag hänger gårna på om det finns plats :) |
Jag åker gärna med oxå.....Om det finns plats dvs.... |
|
|
| reveal |
| sipowitz ska enligt egen utsago dit ;) jag kan tänka mig att följa med, om det finns plats i nån eventuell bil dvs ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
sipowitz ska enligt egen utsago dit ;) jag kan tänka mig att följa med, om det finns plats i nån eventuell bil dvs ;) |
Gött jag tänkte precis skriva att jag skulle ditt, men behövdes visst inte =)
Vi har inte bestämt oss för färdsätt neråt, tåg verkar inte vara så dumt heller iofs!
Nu den 4 Maj så släpps biljetterna förresten!
mvh. Martin |
|
|
| Gaby |
| vem kan tänka sig köra ner dit? Vem har bil? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Nu den 4 Maj så släpps biljetterna förresten!
|
nej :)
du kann köpa dina biljetterna på måndag (6 Maj) |
|
|
| _mannen_ |
| Vi är några stycken som hade tänkt hyra en VAN o glida ner till Sensation White o direkt därifrån åka vidare till Berlin för paraden... Vetej hur många vi är ännu men ev kommer det finnas iaf 2 platser över!! =) |
|
|
|
|