|
החורף כאן- מישהו מחו"ל יגיע לארץ ??
|
View this Thread in Original format
| black_mammmba |
ידוע לכם אם מאיזה אומן איכותי אמור להגיע לארץ ישראל.
בחודשיים הקרובים?
פעם ארץ ישראל שגשגה באומנים. לפחות 2 בכל חודש. כיום אנחנו יותר יבשים ממדבר סהרה ועוד בחורף.
בושה איך האנשים הרגו את תרבות ההטראנס בארץ ישראל.
באותה נשימה. מה עלה בגורלה של נקסט הפקות?
ואיפה הלפרין כיום? |
|
|
| benji904 |
Welcome to the miserable scene of Israel, I'd say...:(
If you have the time and financial means, go to Holland, UK or something as such...no other way out; remaining stuck here will turn you into a 'DI.FM-airing/home partier, like many sour moaners here, which is fine if that's what one wants... But if I were you I'd go and look up the action...:tongue3 :crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
2 אופציות
לבכות על מר גורלך שאתה חובב טראנס ובארץ אנשים כמוך הם מפונקים שפעם ב-4 שנים נזכרים שהמסיבות שהם מעולם לא יצאו אליהם כבר לא מתקיימות
או האופציה השנייה
להפתח לעוד ז'אנרים של מוזיקה ולגלות שכל שבוע יש כאן מסיבות טובות ושיותר מפעמיים בחודש נוחתים כאן שמות מאוד מעניינים מקשת ז'אנרים רחבה מדיפ האוס טק האוס לאחרונה אפילו סולפול ועד טכנו.
והכי חשוב...הקהל מגיע...כי הקהל הזה בניגוד לחובבי הטראנס הוא לא מפונק... |
|
|
| DvJ |
| לא יודע מה איתכם, יוצא לי כבר כמה חודשים טובים לשמוע כל שבוע דיגיי או שתיים מחו"ל, כן ותאמינו או לא זה קורה בארץ..... |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by DvJ
לא יודע מה איתכם, יוצא לי כבר כמה חודשים טובים לשמוע כל שבוע דיגיי או שתיים מחו"ל, כן ותאמינו או לא זה קורה בארץ..... |
אתה מוזמן לפרט, במקום להיות בונקר.
ואם זה איך שהוא קשור ל רדיו אינטרנט. זה לא הפתרון. |
|
|
| DvJ |
בכלל לא רדיו לא אינטרנט,
אם אנשים יפתחו קצת את האוזנים לסגנונות אחרים
טכנו מינימל דראמאנבייס דאבסטפ וכו', אתה תמצא את עצמך בהתלבטות לאן לצאת בשישי...
לדוגמא השבוע הזה
לורנס ויוליוס בלבונטין
ג'וש ווינק באומן
דארן פרייס (אנדרוורלד) בברזילי
:toocool: |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאפ...רואים אותך בשישי דודי?
אני בלבונטין. אם ג'וש ווינק היה נוחת על שבוע אחר אולי הייתי הולך לראות אותו. |
|
|
| DvJ |
אז רואים אותך בשישי,
Nic Fanciulli
אמור להגיע באמצע ינואר לטיאלוי.....(אם זה אומר למישהו פה משהו בכלל) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
אז רואים אותך בשישי,
Nic Fanciulli
אמור להגיע באמצע ינואר לטיאלוי.....(אם זה אומר למישהו פה משהו בכלל) |
נראה אם יישאר לי כסף עד אז...
יש מספיק מסיבות בדרך...
וניק פאנצ'יוטלי בטי אל וי לא יעלה פחות מ-80 שקל |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נראה אם יישאר לי כסף עד אז...
יש מספיק מסיבות בדרך...
וניק פאנצ'יוטלי בטי אל וי לא יעלה פחות מ-80 שקל |
You have raised my attention and curiosity, since you're usually a faithful source of information and owner of good taste::cool:
What's coming up? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by benji904
You have raised my attention and curiosity, since you're usually a faithful source of information and owner of good taste::cool:
What's coming up? |
28.12.2007 Lawrence & Julius Steinhoff @ Cheap Friday, Levontin 7 Tel Aviv
28.12.2007 Josh Wink @ Ha-Oman Tel Aviv
28.12.2007 Darren Price (aka one part of Underworld) @ Barzilay
11.1.2008 Gabriel Ananda @ Barzilay
17.1.2008 Nic Fanciuli @ TLV
18.1.2008 Cassy @ Pacotec Line (Probably @ Levontin 7)
25.1.2008 DJ Koze @ Cheap Friday, Levontin 7 Tel Aviv
8.2.2008 Kenny Larkin @ Barzilay
later in fabruary more events are about to happen... |
|
|
|
|