|
wie gebruikt wat??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
idd |
respecteer jij dan ook ff lekker de mensen die genieten van een lekker blowtje en ga met je biertje gezellig naar de EO jongeren dag ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zou echt nooit nmet jouw op een feest willen dwalen, zit je om de 10 meter de zeiken dat je die geur niet kan weerstaan.....damn, wordt een leuk feestje zo :p
maarja..........:rolleyes: |
18 mei, Amsterdam
Tin: "Heej, Tim stop ff, die lucht hier staat me niet aan"
Tim: "Zeur niet spleetoog, tis alleen wiet"
Tin: "Ja maar dat stinkt zooo. laten we anders naar huis gaan, iedreen zit hier maar te blowen"
Tim: "Zeur niet kutspleetoog, houdt je bek en ga stampen!" |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
jullie zijn wel simpel allemaal zeg..
beetje inlevings vermogen zit er ook niet bij.
en new wave, misschien dat jij om de 10 meter gaat janken
als iets je niet aanstaat, maar ik laat er me avond echt niet
door verpesten hoor... |
Eerste feestje ofzo? :rolleyes:
Wat kan het nou rotte dat mensen blowen, zuipen of pille slikken. Er wordt toch ook gerookt, loop je dan ook te zeuren?
Op zo'n feest heb ik ook last gehad van die lallende mensen die om je nek heen hangen, dan ga ik ook nie lopen zeuren van slik aub een PIL!!
ZE blowen maar een eind weg, tis hun feestje! |
|
|
| mido |
Wat ik gebruik???
1. Mijn vriendin :toothless :toothless :toothless *niet echt hoor! Kep d'r geen!*
2. illies
3. Biertje en water....
Maar goed.
Wat dat blowen betrefd..... Ik kan echt niet tegen de lucht vind het wel lekker ruiken ofzo..... maar ik wordt er benauwd en misselijk van. En ik heb de lucht best veel geroken op Qontact maar kan me er niet echt aan irriteren. Zoals net al gezegd: "Ieder zijn eigen ding!!!" Ik loop gewoon de andere kant op en ga me verder vermaken! :D:D:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
18 mei, Amsterdam
Tin: "Heej, Tim stop ff, die lucht hier staat me niet aan"
Tim: "Zeur niet spleetoog, tis alleen wiet"
Tin: "Ja maar dat stinkt zooo. laten we anders naar huis gaan, iedreen zit hier maar te blowen"
Tim: "Zeur niet kutspleetoog, houdt je bek en ga stampen!" |

Is maar goed dat jij zwaar onder de drugs zit, dan zal dit nooit ter sprake komen. :p
Weed lucht ruik je echt niet constant..het zijn maar vlagen.....mensen moeten niet zo miereneuken op een feest.je hebt met tienduizende mensen te maken.
Duizenden doen dingen die jij niet ziet zitten.....nouen.
Ik erger me juist aan de mensen die zitten te zijken op feesten...ga dan maar TMF kijken ofzo......ken je in schone lucht genieten van muziek........... |
|
|
| M5 |
beetje alcohol drink ik meer niet..
enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by M5
|
Ik heb een hekel aan alcohol drinkers op een feest. Zij veroorzaken die enorme troep op de vloer. Bij elke stap ga je zowat op je bek van de bier(bekers).
:rolleyes:
LB |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb een hekel aan alcohol drinkers op een feest. Zij veroorzaken die enorme troep op de vloer. Bij elke stap ga je zowat op je bek van de bier(bekers).
:rolleyes:
LB |
rot voor je |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by M5
enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow... | <=- Wat je hier mee doet is ZWAAAR discrimineren! Ook jij weet dondersgoed dat dat niet zo is!
Zijn het dit keer geen turken dan zijn het weer kampers. Begin eerst is naar je zelf te kijken voor dat je over een ander gaat beginnen zeiken. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by mido
<=- Wat je hier mee doet is ZWAAAR discrimineren! Ook jij weet dondersgoed dat dat niet zo is!
Zijn het dit keer geen turken dan zijn het weer kampers. Begin eerst is naar je zelf te kijken voor dat je over een ander gaat beginnen zeiken. |
ik weet het :D
ik hou ervan om mensen in hokjes te stoppen...
leuke van deze uitspraak is dat ie zeker voor 75% klopt |
|
|
| Blik |
op een feest drink ik cola of red-bull (ik ben dus ook zo'n rotzooi maker....:rolleyes: )
normaal met uitgaan is het natuurlijk bier :) |
|
|
| Optimus |
de threadtitel klopt niet....
er wordt alleen gezeurd door de maker ervan... de titel zou eigenlijk "blowers oprotten" moeten zijn...:D:D:D |
|
|
|
|