| uzi |
סיכום השנה שלי הוא במשפט אחד:
תודה לאל שיש אינטרנט, תחנות רדיו אינטרנטיות ואומנים עם תוכניות נהדרות.
ובהרחבה...
הטראנס, לדעתי וגם כמו שאמר מנו דה יונג, חוזר להיות קצת אנדר-גאונד ולדעתי זה עושה לו רק טוב.
גרמניה לדוגמא, בשנים האחרונות בקושי עושה ליינים של טראנס.
בדקתי וחקרתי עם פורומים גרמניים ומסתברר שהסגנונות האלקטרוניים האחרים מתחזקים שם מאוד.
הליינים שעדיין שמים דגש על טראנס שם הם של טאלה, ווניק (לא בדיוק) וקצת שח ופדרו דל מר. זהו פחות או יותר.
פעם בכמה חודשים טובים יש מסיבות של יופוניק אבל הן כבר ממש לא טראנס.
השנה, כמו המגמה של השנים האחרונות, אומני הטראנס מלודי\מרומם והלייבלים שלהם יותר ויותר מ
UK
הבריטים האלו למדו מצויין והם התחילו להרים גם ארועי ענק כמו
ID&T.
הולנד היא כבר לא בדיוק ממלכת הטראנס אך היא בהחלט עדיין ממלכת המוזיקה האלקטרונית.
ארמין מככב בראש המצעד של די-ג'יי-מאג ומיליוני מעריצים נושמים לרווחה.
הסצנה בארץ עם רגל אחת בקבר ורגל שניה בסצנה שהיא לא טראנס.
נראה שזה רץ לא רע בכלל וזה עומד להיות ככה עוד הרבה זמן.
יש איסור על עישון במועדונים, מסעדות ושאר מקומות בילוי (ימות המשיח?).
ID&T
כבר פרצה גבולות ומערכת הארועים שלה הגיעה לכמה "חורים".
כרגיל, היו אומנים שהשתנו, היו אומנים שנעלמו וכנראה שזה לא עומד לשנות הרבה.
ולסיום...
אבוב-אנד-ביונד הגיעו לגואה (הודו) ועוד מעט יחזרו משם חולים עם כאבי בטן, כמו כולם!
הצצה לשנה הבאה מביאה לנו...
טראנס אנרג'י ב 2008 שעומד להיות א-ג-ד-ה!
גם לומינוסיטי שחקו אותה בארוע שלפניו!
לייבלים ואומנים בריטיים מעולים יותר כל שנה!
פרוג\טק\האוס\אלקטרו\טכנו מתחזקים בטירוף.
מעבר לזה קשה לראות ולא נראה לי שזה משנה.
טיפ לפורום: תפתחו לסגנונות אחרים רק אם אתם רוצים! :D |
|
|