return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סיכום קצר של השנה בישבילי
View this Thread in Original format
vit048
טראק הכי יפה ששמעתי השנה הוא
altea-summer skies kenny hayes blue sphere mix
טראק מהמם שומע את כולו ופששוט עובר לעולמות אחרים
הטראק לא מוכר כל כך אז אם תסכימו אני יעלה אותו בפורום
טראק מסיבות שהכי אהבתי השנה זה
Super8 And Dj Tab-Needs To Feel Wippenberg Remix
אלבום השנה זה
First State - Time Frame
אוסף השנה זה
ISOS 6
טקליטן\הרכב שהתקדם הכי הרבה השנה
היו הרבה שהתקדמו אבל הכי הופתעתי מאיחוד של
SUPER 8 ַ DJ TAB
כל טראק שלהם היה להיט מועדונים השנה ורמת הציפיות שלי מהם עלתה ברמות.
טקליטן צעיר
MAT ZO - עוד נשמע הרבה על הבחור הזה תאמינו לי.
טקליטנים שאיכזבו השנה
לא יודע אם אכזב או לא אבל מאנדי מור היו לי ציפיות גבוהות
ובעצם הוא לא שיחרר כמעט כלום השנה וזה מאכזב מאוד.
עוד אחד שאיכזב אותי הוא M.I.K.E
אני חולה על הטראקים שלו אבל השנה הוא בעיקר הוציא טראקים בינוניים
בסגנון אחר.
ציון לטובה
LAURENT VERONNEZ
שמשתבח עם שנים כל טראק שלו זה עולם שלם.
לפי תוכניות רדיו אחרונות יש הרבה ממה לצפות בחודשים ראשונים של 2008.
עיקר הציפיות שלי מ ABOVE & BEYOND
סתכלו בטראקליסט של תוכניות אחרונות עומדים להשתחרר הרבה טראקים טובים בעיקר רמיקסים לקטעים ישנים שלהם
והאלבום החדש שלהם שייצא תחת שם של
OCEANLAB
יש מה לצפות !!!!
uzi
סיכום השנה שלי הוא במשפט אחד:
תודה לאל שיש אינטרנט, תחנות רדיו אינטרנטיות ואומנים עם תוכניות נהדרות.

ובהרחבה...
הטראנס, לדעתי וגם כמו שאמר מנו דה יונג, חוזר להיות קצת אנדר-גאונד ולדעתי זה עושה לו רק טוב.
גרמניה לדוגמא, בשנים האחרונות בקושי עושה ליינים של טראנס.
בדקתי וחקרתי עם פורומים גרמניים ומסתברר שהסגנונות האלקטרוניים האחרים מתחזקים שם מאוד.
הליינים שעדיין שמים דגש על טראנס שם הם של טאלה, ווניק (לא בדיוק) וקצת שח ופדרו דל מר. זהו פחות או יותר.
פעם בכמה חודשים טובים יש מסיבות של יופוניק אבל הן כבר ממש לא טראנס.
השנה, כמו המגמה של השנים האחרונות, אומני הטראנס מלודי\מרומם והלייבלים שלהם יותר ויותר מ
UK
הבריטים האלו למדו מצויין והם התחילו להרים גם ארועי ענק כמו
ID&T.
הולנד היא כבר לא בדיוק ממלכת הטראנס אך היא בהחלט עדיין ממלכת המוזיקה האלקטרונית.
ארמין מככב בראש המצעד של די-ג'יי-מאג ומיליוני מעריצים נושמים לרווחה.
הסצנה בארץ עם רגל אחת בקבר ורגל שניה בסצנה שהיא לא טראנס.
נראה שזה רץ לא רע בכלל וזה עומד להיות ככה עוד הרבה זמן.
יש איסור על עישון במועדונים, מסעדות ושאר מקומות בילוי (ימות המשיח?).
ID&T
כבר פרצה גבולות ומערכת הארועים שלה הגיעה לכמה "חורים".
כרגיל, היו אומנים שהשתנו, היו אומנים שנעלמו וכנראה שזה לא עומד לשנות הרבה.
ולסיום...
אבוב-אנד-ביונד הגיעו לגואה (הודו) ועוד מעט יחזרו משם חולים עם כאבי בטן, כמו כולם!

הצצה לשנה הבאה מביאה לנו...
טראנס אנרג'י ב 2008 שעומד להיות א-ג-ד-ה!
גם לומינוסיטי שחקו אותה בארוע שלפניו!
לייבלים ואומנים בריטיים מעולים יותר כל שנה!
פרוג\טק\האוס\אלקטרו\טכנו מתחזקים בטירוף.
מעבר לזה קשה לראות ולא נראה לי שזה משנה.

טיפ לפורום: תפתחו לסגנונות אחרים רק אם אתם רוצים! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement