|
Gott Nytt År!
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
Vill bara säga Gott Nytt År på er alla!
Mvh Snowave |
|
|
| Pjox |
| Tack desamma. Hoppas alla får ett bra år! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Pjox
Tack desamma. Hoppas alla får ett bra år! |
Man tackar =) |
|
|
| ScuL |
| Gott nytt år på er :) |
|
|
| mjz |
| Gott nytt år alla swe-tas! |
|
|
| Akia |
| Gott Nytt År!!! Mitt nyårslöfte till er blir att jag lovar ta fram en idé till Swe-Ta t-shirt inom kort. Har blivit lite mycke flyttande på sistonde bara så tyvärr har jag inte haft ork... |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Akia
Gott Nytt År!!! Mitt nyårslöfte till er blir att jag lovar ta fram en idé till Swe-Ta t-shirt inom kort. Har blivit lite mycke flyttande på sistonde bara så tyvärr har jag inte haft ork... |
Låter som ett bra nyårslöfte :) |
|
|
|
|