return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Gott Nytt År!
View this Thread in Original format
Snowave
Vill bara säga Gott Nytt År på er alla!

Mvh Snowave
Pjox
Tack desamma. Hoppas alla får ett bra år!
Snowave
quote:
Originally posted by Pjox
Tack desamma. Hoppas alla får ett bra år!



Man tackar =)
ScuL
Gott nytt år på er :)
mjz
Gott nytt år alla swe-tas!
Akia
Gott Nytt År!!! Mitt nyårslöfte till er blir att jag lovar ta fram en idé till Swe-Ta t-shirt inom kort. Har blivit lite mycke flyttande på sistonde bara så tyvärr har jag inte haft ork...
Pjox
quote:
Originally posted by Akia
Gott Nytt År!!! Mitt nyårslöfte till er blir att jag lovar ta fram en idé till Swe-Ta t-shirt inom kort. Har blivit lite mycke flyttande på sistonde bara så tyvärr har jag inte haft ork...


Låter som ett bra nyårslöfte :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement