return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Frozen?
View this Thread in Original format
DJ Bazz
hoorde gister in het 2e uur van Q-dance een nr met een sample van Madonna's Frozen erdoor, weet iemand hoe dit nr heet?
Apoptosis
Weet niet... maar dinsdag zag k in Amsterdam een paar indianen dat nummer op een panfluit/flute spelen :D! Klonk wel geinig.

Sorry dat je aan deze informatie niks hebt :rolleyes:
rellivisit
quote:
Originally posted by Apoptosis
Weet niet... maar dinsdag zag k in Amsterdam een paar indianen dat nummer op een panfluit/flute spelen :D! Klonk wel geinig.


[/onzin thread aan/] Zet er een beat achter en klaar is kees. [/onzin thread uit]
TranceFool
maybe deze?? The DJ Is God - Frozen :)
DJ Bazz
quote:
maybe deze?? The DJ Is God - Frozen


thnx zal em ff uitchecken
aphex
Wat is dat toch? Opeens worden allemaal Madonna en Michael Jackson nummers opnieuw uitgebracht met een beat eronder.
Gaan de producers dat wij de nummers nooit in de originele versie hebben kunnen horen? (Frozen is uit 96 btw..)
DJ Bazz
viel mij ook al op, vet veel van die madonna samples zie je de laatste tijd en je hebt nog wat van die tunes met van die oudere samples erdoor, de inspiratie is bij sommige producers blijkbaar op
-TAIS-
Had toch iets te maken met dat na zoveel jaar de rechten op een song vervallen/goedkoper worden/vrij verkoopbaar worden? Was iig bij Like A Prayer en Thriller wel zo volgens mij.
Smirnoff
Dj dione & unity feat. rachel - Frozen (dj dione mix)

dat is em !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement