return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שנה טובה לכולם
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
מי יתן ו-2008 תהיה שנה תוססת ומהנה כל אחד בתחומו ואהבתו המוזיקלית.
KrazyDJs
שנה טובה ומוצלחת חברה :)
uzi

Huge-A
שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולם !!!

2008 שלי התחילה יפה מאוד ומקווה שגם שלכם ..

והנה אפילו עם תחילת השנה חדשה אני חוזר לכתוב כאן .. מקווה שאני לא יעלם :D

אילן מה חדש כאן ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Huge-A
שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולם !!!

2008 שלי התחילה יפה מאוד ומקווה שגם שלכם ..

והנה אפילו עם תחילת השנה חדשה אני חוזר לכתוב כאן .. מקווה שאני לא יעלם :D

אילן מה חדש כאן ?


ובכן...המרירות שולטת
:D
אנשים כאן ששומעים רק טראנס טוענים שאין להם איפה לשמוע את זה במדינתנו הקטנה...
Huge-A
definitely you right !!!

ובכן מה לעשות שיש ג'אנרים שגונים את ההצגה למוח הישראלי שעדיין לא מאופס..
מקווה ליבוא טוב אחרי תקופת יובש די קוטלת בשנת 2007.

איפה הימים הטובים שאכלנו סופגנייה בקו מילניום ...
איפה הצלילים שהעזנו לסבול בדום עם ארמין ומעללי שמחת בית השואבה..
איפה הסייברים ? חהחהחה ;)

איפהההההה??

יוחזרו מסיבות לעם הקדוש לאלתר.

שנה טובה כבר אמרנו ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Huge-A
definitely you right !!!

ובכן מה לעשות שיש ג'אנרים שגונים את ההצגה למוח הישראלי שעדיין לא מאופס..
מקווה ליבוא טוב אחרי תקופת יובש די קוטלת בשנת 2007.

איפה הימים הטובים שאכלנו סופגנייה בקו מילניום ...
איפה הצלילים שהעזנו לסבול בדום עם ארמין ומעללי שמחת בית השואבה..
איפה הסייברים ? חהחהחה ;)

איפהההההה??

יוחזרו מסיבות לעם הקדוש לאלתר.

שנה טובה כבר אמרנו ?


אמרנו גם אמרנו

ואני איתך בתקווה לטוב יותר בז'אנר הזה
אבל קשה לבכות על חלב שנשפך..נהנים איפה שאפשר
uzi
סליחה, אבל נקסט היוו פה את רוב הסצנה...
ולשם הכנות גם אם הם היו חוזרים לא הייתי מגיע לאומנים שראיתי בעבר מפאת "איכות" הארועים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement