|
04.01.08 __MORNING MAYHEM__ 6.5 Years!!!
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

אומנם באיחור אבל היום שישי 04.01.08
חוגגים 6.5 שנים לליין מסיבות הטקנו של
__MORNING MAYHEM__
:ליין-אפ
אנה
רעי אלבז
דיפ`ה
ד"ר שטרקר
זיו מטושקה
די-נוק
:לרשימות
50ש"ח
0526403054
0547590998
?איפה?
....בקפה ברזילי פיצוציישן
.בקיץ של 2001 נולד לזונה הידועה, לולה אוף אלנבי, תינוק
:למרות שלא ידעה בביטחה מי האבא, היו לה כמה ניחושים
.גדי ספרוקט, באותו זמן סטודנט, אמן ואנרכיסט
.לקוח קבוע אבל חמקמק
.או אולי היה זה יותם לאופר. מתכנת מחשבים מכובד בעל ארשת מיסתורית
.אבל גם יתכן שזה שי שטרקר, די. ג`יי משופם ואליל הבנות
!או אולי היה הילד הממזר של שלושתם – בהיתוך שטני התמזגו כל אותם אנשים אל תוך ילד אחד מסכן
.לילד קראו מני מייהם
.מיד ידעה שמני הוא לא כמו שאר הילדים
הוא היה מזמין ילדים הביתה, נותן להם קוקטיילים שהיה רוקח מחומרים כימיים ביתיים
.ומשמיע להם דיסקים של דייב קלארק
.הצעצוע החביב עליו היה מצביע לייזר שמצא באשפה ושנאתו לאור היום הייתה חומר לאגדות
.מאז אותו יום עברו 6.5 שנים
!מני מייהם כבר ילד גדול והגיע הזמן שילמד משהו
.'לכן אנחנו חוגגים למייהם יומולדת 6.5 (אבל מי סופר) ושולחים אותו לכיתה א
?שם כבר ילמדו אותו מה זה, ואם כל מה שאנחנו שומעים על הילדים בימינו נכון, מה לא יהיה שם
,בחורות מופקרות, גברים מסוקסים, פרות, לייזרים, קוקטיילים מיסתוריים,מופעים משונים, חושך
.וכמובן טכנו
:disbelief |
|
|
| uzi |
ניקוד:
על הסיפור - 7
על מקוריות - 5
על התמונות - 4
ועל הפלצנות - 6
:D |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by uzi
ניקוד:
על הסיפור - 7
על מקוריות - 5
על התמונות - 4
ועל הפלצנות - 6
:D |
עוזיי במקום להיות מריר,
תתחיל לצאת מהחור שלך כי פספסת מסיבה מצוינת... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
עוזיי במקום להיות מריר,
תתחיל לצאת מהחור שלך כי פספסת מסיבה מצוינת... |
עוזי יוצא רק למסיבות טראנס
עוזי יוצא רק למקומות שבהם לא מעשנים
עוזי יוצא רק אם מובטח לו אישית שהמקום לא יהיה צפוץ מדי
עוזי יוצא רק אם הוא יודע בוודאות שמובטח לו סאונד מצוין ולא פחות מכך
מכאן נובע:
עוזי לא יוצא כבר הרבה זמן
עוזי מריר |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DvJ
עוזיי במקום להיות מריר,
תתחיל לצאת מהחור שלך כי פספסת מסיבה מצוינת... |
אני התבדחתי על הסיפור שבפוסט הראשון ולא על הארוע!
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עוזי יוצא רק למסיבות טראנס
עוזי יוצא רק למקומות שבהם לא מעשנים
עוזי יוצא רק אם מובטח לו אישית שהמקום לא יהיה צפוץ מדי
עוזי יוצא רק אם הוא יודע בוודאות שמובטח לו סאונד מצוין ולא פחות מכך
מכאן נובע:
עוזי לא יוצא כבר הרבה זמן
עוזי מריר |
אילן כבר מכיר את השטויות שלי... |
|
|
|
|