return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Facebook
View this Thread in Original format
ScuL
har spottat några av er på facebook .. finns det flera? kanske styrrar up SWE-TA lite till liv igen :p
Akia
Jag la nyligen ner min facebook sida, blev förmycket med allting. Addade förresten dig där (trodde jag...) men det visade sig vara en annan snubbe. Han kunde inte ett ord svenska :whip:
Laszlo
Adda mig ni som vill
Jeremy H
och HÄR är jag :)
reveal
Är Facebook lika populärt som när det slog igenom här i Sverige? Känns inte som man hör lika mycket om det, eller att folk är där lika mycket.

Jag finns inte där, så det är bara lite spekulation från min sida :)
Laszlo
Än så länge skulle jag vilja påstå att kurvan bara gått uppåt, men kulmen är nog ganska snart nådd. Om det sedan stannar där eller det kommer att avta i populäritet får väl tiden utvisa.
ScuL
Jag tycker att man har bättre överseende än på myspace så därfÖr tycker jag att det är trevligt :)
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Jag tycker att man har bättre överseende än på myspace så därfÖr tycker jag att det är trevligt :)


Det går inte ens jämföra med myspace. Myspace är ett digitalt avlopp...
jofawe
Här finns jag med..
hustler
quote:
Originally posted by Laszlo
Det går inte ens jämföra med myspace. Myspace är ett digitalt avlopp...


+111

helt olika sidor och har olika målgrupper

RebeL9
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".
Sällan har jag skådat så mycket skit.
n0bben
quote:
Originally posted by RebeL9
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".
Sällan har jag skådat så mycket skit.


:stongue:

Ja tramset hade man kunnat leva utan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement