|
Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik zag dat cross binnenkort weer in de marcanti draait. Is niet veel soeps meer tegenwoordig. |
WOOT! Maar is Cross of de Marcanti niet veel meer aan dan? :o |
|
|
| Donna |
Sja,klinkt goed uh Paul;)
Maar tis nie zo goed,hij was daar samen met Astrid geboekt om volgens mij oud Marcanti publiek te trekken.
Verder is t gewoon een ordi pornofeest,stom dus,en niet zoals t klinkt:P |
|
|
| Chicane |
| We moeten nogsteeds ergens een keer gaan knuffelen An samen met Ruub erbij hmmmmm heerlijk! Oude tijden herleven enzo, dat soort gemeuk :) |
|
|
| Donna |
| Juist jah,dat soort gemeuk,how wonderfull life can be;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
WOOT! Maar is Cross of de Marcanti niet veel meer aan dan? :o |
beide :rolleyes:
ik las net dat minilogue in club 11 komt draaien en die stonden ook op mijn "to do" lijstje :cool: |
|
|
| Passiva |
Wat een dikke plaat zeg! |
|
|
| magrec |
ja dit is mijn nieuwe trance liefde zeg maar, verder gewoon van die gasten die genieten van hun eigen zonder daarvoor overdreven met hun handjes in de lucht te moeten staan enzo.
tristesse is de vetste plaat van hun van 2007
http://www.youtube.com/watch?v=DKXxAfxWHUc |
|
|
| MindP |
Klinkt erg vet idd!!
Not sure of die echt in een trancenight zouden passen tho, evt 2 zaaltjes kan wel natuurlijk.. heb ze al een mailtje gestuurd :) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by magrec
ja dit is mijn nieuwe trance liefde zeg maar, verder gewoon van die gasten die genieten van hun eigen zonder daarvoor overdreven met hun handjes in de lucht te moeten staan enzo.
tristesse is de vetste plaat van hun van 2007
http://www.youtube.com/watch?v=DKXxAfxWHUc |
Heb net even wat tracks van ze gekocht op Beatport. Bedankt voor de tip! :-) |
|
|
| Spliph |
| :cool: goeie inderdaad...! :D |
|
|
| Fkwebeman |
Vette tip!
thanks |
|
|
|
|