return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Signum presents Xposed (radio show)
View this Thread in Original format
SIgnumAddict
Eindelijk meer Signum voor alle fans, want zij beginnen a.s. woensdag hun nieuwe radio show, genaamd "Xposed"
Iedere 2e woensdag van de maand op afterhours.fm
c.e.t. 19.00-20.00
Eerst aflevering start op woensdag 9 jan.....

Winamp/Itunes 192k
http://www.ah.fm/ineed192k.m3u
Windows Media Player 192K
http://www.ah.fm/ineed192k.wvx
Real Player 192K
http://www.ah.fm/ineed192k.ram
Quicktime 192K
http://www.ah.fm/ineed192k.qtl

Chicane
Leuk voor ze, maar wordt je zelf ook niet een beetje doodmoe van het aanbod van internet shows? Nu zijn Signum niet de minste, maar vandaag de dag heeft elke zolderkamer-freggel en zijn geit een online radioshow.

Nu maar hopen dat ze een beetje leuke dingen ten gehore brengen en niet een blik instant kaas-trance opentrekken.
AirPole
quote:
Originally posted by Chicane
Leuk voor ze, maar wordt je zelf ook niet een beetje doodmoe van het aanbod van internet shows? Nu zijn Signum niet de minste, maar vandaag de dag heeft elke zolderkamer-freggel en zijn geit een online radioshow.

Nu maar hopen dat ze een beetje leuke dingen ten gehore brengen en niet een blik instant kaas-trance opentrekken.



Hear, hear. Ben het volledig met je eens. Naar mijn mening zijn er vooral 3 redenen waarom Trance zo achteruit is gegaan, in kwalitatief opzicht.

1) Aanbod van vele radioshows.

2) Opkomst van de digitale labels, en daarmee de vele bagger aan tracks die gewoon gesigned werden.

3) Het werd makkelijker voor de gewone man om te gaan produceren, doordat er veeeeeel makkelijker aan software te geraken was. Dit hangt weer een beetje samen met punt 2.


Ook respect voor Signum hoor, maar er zijn inderdaad al zoveel radio shows, en het merendeel klinkt helaas zo'n beetje allemaal het zelfde.
Muppy
Kan het niet anders eens zijn dan met de mening van bovenstaande...mijn eerste reactie toen ik dit zag was: goh, wéér een radioshow erbij:o
Donna
Jups,same here.
Zullen er nou echt nog zoveel mensen die shows allemaal volgen?
The_G0dfather
allemaal is beetje moeilijk hé :p

nuja, blijkbaar is er een publiek, anders bestonden er niet zo vel
SIgnumAddict
Tracklisting Signum´s Xposed 001
http://www.tranceaddict.com/forums/...53997&forumid=6
@win
Valt tegen! Waar is die goede ouwe tijd dat ze alleen maar van die superstrakke melodieuze bombastische bommetjes maakten :( Zo plaat als Second wave 2004. Van die snoeiharde kippevelplaatjes :eyes: :eyes:
Chicane
quote:
Originally posted by SIgnumAddict
Tracklisting Signum´s Xposed 001
http://www.tranceaddict.com/forums/...53997&forumid=6


Ben je nou alleen een fanboy of heb je ook nog zinnige dingen te posten? :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement