return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
moet ik tickets voor de tijd regelen of niet?
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Hey,

zat net ff wat rond te neuzen (je moet toch wat als je je verveelt; of iig geen zin heb), en toen kwam ik dit tegen:

date: donderdag 9 mei
time: 22.00 - 05.00
dj's: tiesto & cor fijneman
vvk: GWK, VVV, post office, the matrixx (ticketservice)
price: 20 euro ( :( )
leek mij flex feest toe, maar nou vroeg ik me af of ik er verstandig aan doe kaartjes VOOR de tijd te halen of niet... is het daar altijd retedruk of pas ik er sowieso wel bij in als ik een beetje op tijd ben (zeg 23.00)

en gaan er nog meer mensen??
Henkie_henk
Nee man.. bij tiesto is het nooit druk.. mannetje of 3 a 4 altijd maar..
TimeportE
wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! :)
kolkiewolkie
en ik zie op de site dat het 20+ is... wordt dat een probleem? (lees: wordt er op leeftijd gechecked of niet?)

en gaan die 5000 tickets echt allemaal voor de tijd de deur uit?? verdamme, dan moek nog weer achter tickets aan ook....:(
franzelare
Zou ze wel ff vantevoren halen, wij wouden met koninginnedag nog naar de matrixx maar het was uitverkocht :(

dus het slimst is gewoon ff vantevoren een kaart halen als je echt vanplan bent tegaan!!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by TimeportE
wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! :)


rofl, is dat dan voor guiness book of records??? Die kunnen er echt niet in hoor, of je moet echt gaan proppen :)
Denk dat er zo'n 2000-2500 man in kunnen, en ja ik zou kaartejs vantevoren halen. Ik heb ze al gehaald, met Tom Harding kwam ik er ook al niet meer in omdat de rij veeeeels te lang was. Ook als je kaartje hebt beetje vroeg er zijn, door nogal streng deurbeleid duurt het lang voor je binnen bent...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ding Chavez Ook als je kaartje hebt beetje vroeg er zijn, door nogal streng deurbeleid duurt het lang voor je binnen bent...


streng deurbeleid... als in 'ze checken van iedereen de leeftijd, de aanwezigheid van wapens en van drugs' ??

ik vind vooral dat van leeftijd belangrijk.. kheb geen zin om 100 km heen en terug te karren om te horen hoe zon snotaap mij zegt dat ik er niet in mag...

(wat is jou leeftijd DC? wel eens probs mee gehad)
TimeportE
quote:
Originally posted by Ding Chavez


rofl, is dat dan voor guiness book of records??? Die kunnen er echt niet in hoor, of je moet echt gaan proppen :)
Denk dat er zo'n 2000-2500 man in kunnen, en ja ik zou kaartejs vantevoren halen.

OEI.. hehe.. dan had ik het idd fout gehoord! :)

en kolkie ik ken iemand in mijn jaarlaag dies 17 en kwam ook gewoon binnen, hij ziet er wel redelijk oud uit maar zeker geen 20.. dus volgens mij kom je wel binnen hoor.. :)
Dr. Kuipers
Ik heb er zekerz zin in KW, hoop echt dat ze nog tickets hebben...
Kunnen we gelijk ff Ding Chavez meeten, heb ik op Qontact gemist blijkbaar....
DjRV
Nou zie ik redelijk vaak hier TA'ers zich afvragen of ze ergens wel binnen komen of niet.
Ben zelf nog nooit geweigerd en zie het eigenlijk ook nooit gebeuren(heb nog nooit iemand geweigerd zien worden dus..) .
Als jij je gewoon relaxed en zelfverzekerd gedraagt kom je altijd wel binnen.Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...:D

Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by DjRV
Nou zie ik redelijk vaak hier TA'ers zich afvragen of ze ergens wel binnen komen of niet.
Ben zelf nog nooit geweigerd en zie het eigenlijk ook nooit gebeuren(heb nog nooit iemand geweigerd zien worden dus..) .
Als jij je gewoon relaxed en zelfverzekerd gedraagt kom je altijd wel binnen.Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...:D


Dan zal ik die outfit deze keer maar niet aandoen :cool:
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...:D


zoals die KUTkampers :p (geintjuh!!!:))

maarreh, over dat binnenkomen, bij Qontact en Shockers zijn er mensen geweigerd omdat ze geen 18 waren, zit je daar met je kaartje van 40 euro en dan kom je nie binnen. wel erg lullig vind ik dat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement