return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Laszlo - Januari 2008
View this Thread in Original format
Laszlo
Uff uff. Här kommer ett skepp lastat med 130 minuter kärlek. Techigt och jävligt mysigt osv...nästan så bra så man svimmar...lite såhär ungefär:



Tanka här: ftp://january2008:[email protected]:10201

01. Intro
02. Consistent - Proper Balance
03. Subsky - Never Forever
04. Agaric Goose Step
05. Subsky - Test Drive
06. Ortzroka - Midnight (Nicole Moudaber Remix)
07. Lucio Aquilina - Mente
08. Lucio Aquilina - Eldorado
08. Bukaddor & Fishbeck - Mantikor
10. Daniel Steinberg - I like to be
11. Kaliber feat. Elodie - Is this for love (Mark Knight Remix)
12. Cirez D - Teaser (Oliver Huntemann Remix)
13. Alex Bau - Summer in Moncton
14. Barem - So serial
15. Hans Zimmer & Lisa Gerrard - Gladiator (Mat Zo Remix)
16. Sasha - Who killed Sparky?
17. Emil Lassaria - Copiii Lui Luciano
18. Rob Mooney - Toothpick
19. Marascia & Dusty Kid - Plumbi
20. Namito - City of Gods (Oxia Remix)
21. Nihad Tule & Lasseman - Locomotion
22. Nick Muir - G Platz (Pig & Dan Remix)
23. The Menu - Mossy Eisley Canape
24. Underworld - Beautiful Burnout (Mark Knight Dub)
25. Stever Lawler - Violet (Bushwavka! Mix)
Jeremy H
En till som fastnat för Aquilina ser jag :)
Tankar!
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
En till som fastnat för Aquilina ser jag :)
Tankar!


Ja, Magic M är helt fantastiskt men den fick lämna plats åt några av hans andra alster istället =)
Jeremy H
quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, Magic M är helt fantastiskt men den fick lämna plats åt några av hans andra alster istället =)

Mja, den är najs :) Kolla in det Aquilina gjort med Venturi också om du inte gjort det.

F.ö. är väl 'Emil Lassaria - Copiii Lui Luciano' bara en amatör-edit som ska efterlikna Villalobos kommande släpp? Galet efterläntat släpp dock :)
hustler
quote:
Originally posted by Laszlo

16. Sasha - Who killed Sparky?
1




:eyes: :eyes: :eyes: så skön
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
F.ö. är väl 'Emil Lassaria - Copiii Lui Luciano' bara en amatör-edit som ska efterlikna Villalobos kommande släpp? Galet efterläntat släpp dock :)


Ja, jag antar det. Kan inte historien bakom de två låtarna men innan Villalobos släpper the real deal så får man ta det som finns =)
CJ InterCity
06. Ortzroka - Midnight (Nicole Moudaber Remix)

jag läste "Ostkaka - Midnight" :toothless

jotack, hämtar på momangen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement