|
Euro 2008
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Zo toch nog maar even een nieuw topic op de vroege ochtend.
Wat denken jullie van het EK?
Zelf denk ik dat het lastig word maar dat er zeker kansen liggen. Op het afgelopen WK zaten we ook in de poule des doods en gingen we uiteindelijk ook vrij gemakkelijk door. Hopen dat dat dit jaar weer gebeurt. Mocht je de poule doorkomen tref je een relatief makkelijke tegenstander uit poule D en dan sta je dus al bijna in de finale:D
(jaja optimistisch blijven denken)
De poules:
Groep A: Zwitserland, Tsjechië, Portugal en Turkije.
Groep B: Oostenrijk, Kroatie, Duitsland en Polen.
Groep C: Nederland, Italie, Roemenie en Frankrijk.
Groep D: Griekenland, Zweden, Spanje en Rusland.
Nog mensen die richting Oostenrijk/Zwitersland gaan om daar live te kijken?
Trouwens heerlijk dat die pauper Engelsen er niet bij zijn en dat er veel Nederlandse coaches actief zijn. Hopen dat Hiddink voor een stuntje kan zorgen met Rusland of dat Don Leo de Duitsers naar huis stuurt (geen beter vermaak dan leedvermaak:toothless ) |
|
|
| Siesta |
| We gaan gewoon kansleaus onderuit in de poulefase, verliezen 2 x met 4-0 van Italië en Frankrijk, en tegen Roemenië verliezen we nips met 2-1. |
|
|
| AirPole |
Hey topper! Goeie thread :p
Ik denk dat Nederland zeker wel kans heeft, want naar mijn mening moet dit team tegen topteams spelen om zelf optimaal te kunnen presteren. Kampioen worden we niet, maar we komen de groepsfase zeker wel door. Mark my words.
En in tegenstelling tot Asperge vind ik het jammer dat de Engelsen er niet bij zijn. Ze hebben zelf verzaakt tegen Kroatie natuurlijk, wat trouwens echt een vette wedstrijd was, maar ik vind eigenlijk dat de Engelsen er toch bij moeten zijn op een toernooi als deze. |
|
|
| Muppy |
We worden gewoon kampioen en iedereen zal na afloop van Basten op zijn blote knieën smeken om aan te blijven als coach.
Verder wordt van Nistelrooij topscorer van het toernooi en wordt Frankrijk de grote verliezer.
Ik ga er zelf overigens niet naartoe:rolleyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| Alvez naturaliseren ? :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Alvez naturaliseren ? :D |
Nee joh, alleen al om dat misselijk makende gedrag van hem. Zaakwaarnemer of niet, je bent er zelf ook nog altijd bij. bah. :D |
|
|
| Unique2701 |
We gaan dik verliezen joh
:( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nee joh, alleen al om dat misselijk makende gedrag van hem. Zaakwaarnemer of niet, je bent er zelf ook nog altijd bij. bah. :D |
mja, meneer wil duidelijk een (goeie) transfer
toch...wie weet...7 goals tegen de duitsers...dan zou je 'm wel willen, niet :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
mja, meneer wil duidelijk een (goeie) transfer
toch...wie weet...7 goals tegen de duitsers...dan zou je 'm wel willen, niet :D |
Nee :D |
|
|
| Dj_Day-V |
----------- v.d. Sar
Boulahrouz - Ooijer - de Cler
---- de Zeeuw - v.Bronckhorst
v.d. Vaart - Sneijder - Seedorf
---- v. Persie - v Nistelrooy
:whip: |
|
|
| Asperge |
| Veel te offensief imho, denk dat je dan overlopen wordt tegen landen als Fr en It... |
|
|
|
|