| reveal |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Bara min åsikt....
Är det förresten inte lite sjukt att sitta och erkänna att man har laddat ned mp3 som man spelar i radion? Konstigt att inget skivbolag stämde honom... |
nej, de betalar ju STIM-pengar, så det är fullt lagligt för dom att göra så |
|
|