return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wat is er gebeurd met/ Waar zijn...?
View this Thread in Original format
AirPole
Waar zijn: Snuggle, New Wave, PartyHardy, Tijs08, Total Woot, Franzelare, Magik54, kolkiewolkie, moogwai, Djeebie, Original, Teknikol, Cosmic, Magrec, Tango, eXos, Creamfields23, M_Peror, Remy D, raoel, Hitman, HBtje, Phortje, John, Eye-riz, TimeportE, Teal'k, arj101, Flipper01 en zijn vriendin, weet ff niet meer hoe ze heet, Miss Proximus etc. etc????




Als je naam er niet bij staat, betekent het dat ik je onlangs nog heb zien posten, hier of op een ander forum op TranceAddict.

Als jullie dit lezen of TranceAddict af en toe nog eens bezoeken, willen jullie dan even replien AUB?
Muppy
Het laatste wat ik gehoord heb is dat New Wave nog steeds met zn nek zit en dus niet zo heel vaak wat post.

Snuggle is naar Groovecollection gegaan volgens mij en veels te druk met Partyflock denk ik?

Remy D heeft even een tijdje een opleving gehad en kwam weer voor de oude setjes, maar verder heb ik hem ook niet meer gezien.

Zonde hoor!
Asperge
Remy D zit in Australië toch?
Chicane
Ja Eye-Riz potverdikkeme, kom eens terug, dat je getrouwd bent en nageslacht geproduceerd hebt wil nog niet zeggen dat ons strandhuisje van de baan is! :whip: :D
Siesta
achja mensen ontwikkelen zich, krijgen andere bezigheden/interesses etc. Wij zijn studentjes en hebben alle tijd vd wereld :).
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by AirPole
Waar zijn: Snuggle, PartyHardy, Tijs08, Djeebie, Magrec, Phortje




Groovecollection
magrec
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Groovecollection


Voeg daar original,dave303 & HighEnergy ook maar aan toe.

Mixx Proximus is laatst nog met mij, theseus en optimus + vriendin naar awake geweest.

Meeste feesten nog meer dan genoeg alleen zitten niet zo veel meer in de trance scene. Franzelare kwam ik nog tegen tijdens pixel in club 11.
tango
quote:
Originally posted by magrec
Voeg daar original,dave303 & HighEnergy ook maar aan toe.


Ik post ook meer op GC dan hier :) Maar lees het hier af en toe nog steeds wel is hoor...Ben hier alweer dikke 7 jaar lid, waar is de tijd? :o
Teknikol
Ik lees eigenlijk wekelijks wat, zit niet op GC ook, ben gewoon druk met werk, vriendin etc..Na 15 maanden op Curacao gewoond te hebben zag ik hier thuis in NL de TA link weer in Favorieten, maar het blijft sporadisch lezen en héél soms een postje
moogwai
Post hier ook maar zelden meer, geldt ook voor andere forums. Lees soms vlug even wat topics, maar heb dan geen zin om in te loggen en te reageren. Komt er ook van dat ik voor mijn werk veel achter de computer zit, dus dan heb je 's avonds wel wat beters te doen :)

Ben verder nog wel redelijk op de hoogte van nieuwe muziek, download nog veel livesets, etc. Favoriete producers van vorig jaar zijn 16 Bit Lolitas, Pryda, Dousk, Deadmau5, Gui Boratto, Nic Chagall & Gareth Emery, dus dit is mijn smaak ongeveer ;)

Jammergenoeg niet naar feesten geweest vorig jaar (ook mede door ziekte). Maar de laatste tijd begint het weer te kriebelen, dus wie weet ben ik weer ergens te vinden :D

Cosmic
Meldt:)

Ook al weer 6 jaar lid zo´n beetje...Post wel minder dan in t begin, zo gaat dat
Fkwebeman
Flipper en Odine zijn vooral druk in Groningen, alwaar ik Flipper soms nog zag op de Universiteit..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement