|
Miljömedvetenhet
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
antagligen jätte dålig för mig för jag kör +- 75 mil i bilen varje vecka plus att jag sitter i ett flygplan nästan varje vecka :thepirate
-edit-
eh.. ja alltså

:toothless |
|
|
| n0bben |
| Skulle nog själv påstå att jag är ganska miljömedveten, hamnade på 2.9. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by n0bben
Skulle nog själv påstå att jag är ganska miljömedveten, hamnade på 2.9. |
Bara att gå ner 0,9 ton till för att bli hållbar :) |
|
|
| Laszlo |
| Schysst test! Hamnade på 3,2 |
|
|
| Olov |
| 4,2ton/år... Och jag äger ingen bil, cyklar till jobbet, bor i lägenhet, sopsorterar m.m m.m. |
|
|
| mr_fisken |
| 2.3 men jag är verkligen inte miljömedveten av mig |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by ScuL
eh.. ja alltså

:toothless |
Don´t worry, det är säket normalt i Holland ;) . 7,3 ton bidrar jag med. Jag som tycker jag tänker så mycket på miljön... |
|
|
| ScuL |
| Finns en sak som jag kan inte ändra så mycket på och det är mina bil och flygresor för jag jobbar i utlandet en hel del. Utan det skulle jag hämna på 5 eller 6 tror jag :) |
|
|
| Aendy |
| 3,6 ton... men det är för att ingen vill bo med mig... :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
3,6 ton... men det är för att ingen vill bo med mig... :) |
Hade det blivit mer eller mindre annars? :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
Hade det blivit mer eller mindre annars? :) |
Mindre hoppas jag verkligen :) |
|
|
|
|