return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Miljömedvetenhet
View this Thread in Original format
reveal
Intressant test: http://www.dn.se/pollutioncalc/start.jsp
Jag fick 4 ton växthusgaser / år

Är ni miljömedvetna? Behövs det?
ScuL
antagligen jätte dålig för mig för jag kör +- 75 mil i bilen varje vecka plus att jag sitter i ett flygplan nästan varje vecka :thepirate

-edit-

eh.. ja alltså



:toothless
n0bben
Skulle nog själv påstå att jag är ganska miljömedveten, hamnade på 2.9.
reveal
quote:
Originally posted by n0bben
Skulle nog själv påstå att jag är ganska miljömedveten, hamnade på 2.9.


Bara att gå ner 0,9 ton till för att bli hållbar :)
Laszlo
Schysst test! Hamnade på 3,2
Olov
4,2ton/år... Och jag äger ingen bil, cyklar till jobbet, bor i lägenhet, sopsorterar m.m m.m.
mr_fisken
2.3 men jag är verkligen inte miljömedveten av mig
Akia
quote:
Originally posted by ScuL
eh.. ja alltså



:toothless


Don´t worry, det är säket normalt i Holland ;) . 7,3 ton bidrar jag med. Jag som tycker jag tänker så mycket på miljön...
ScuL
Finns en sak som jag kan inte ändra så mycket på och det är mina bil och flygresor för jag jobbar i utlandet en hel del. Utan det skulle jag hämna på 5 eller 6 tror jag :)
Aendy
3,6 ton... men det är för att ingen vill bo med mig... :)

reveal
quote:
Originally posted by Aendy
3,6 ton... men det är för att ingen vill bo med mig... :)


Hade det blivit mer eller mindre annars? :)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
Hade det blivit mer eller mindre annars? :)


Mindre hoppas jag verkligen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement