return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Trance Energy warmup på Slagthuset med Arabella den 8 februari
View this Thread in Original format
CJ InterCity


Fredagen den 8 februari är det dags igen! Som en liten aptitretare inför Trance Energy bjuder vi hit Rotterdam-duon Arabella tillsammans med storfavoriten Extrema, som fyllde dansgolven på både Buddha Lounge och Etage i fjor!

Vi har bokat in oss i Gallerian som är Slagthusets mysigaste rum, medan resten av klubben kör på som vanligt. Därför har vi också lyckats hålla biljettpriset nere på den vanliga summan, 90 kr.

Alla ni som fått nog av vinterkylan, kom och värm er med oss den 8e! :)
CJ InterCity
Nu har en fin liten banner hamnat på www.nattklubb.com + en liten smygtitt på nästa fest :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement