|
Je nieuwste muziekale aanwinst (Deel ?)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Deze draad ook maar eens een rotschop geven.
Banco de Gaia - Farewell Ferengistan
Banco de Gaia - You Are Here
nalevering:
Banco de Gaia - Last Train To Lhasa
Banco de Gaia - 10 Years.
Had deze albums al erg lang op mp3 formaat maar ze zijn het aanschaffen meer dan waard. Vind je Chicane goed klinken, probeer deze albums ook eens! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Vind je Chicane goed klinken, probeer deze albums ook eens! |
Hij kan nu bijna alleen tegenvallen, maar zal er wel even naar luisteren :cool: |
|
|
| dj_spare |
mag het ook equipment zijn?? :D

Binnenkort van mij. Effectenmixers FTW. Lekker de hele tijd iedereen irriteren met filters, delays, gates en flangers. Johan Gielen FTW
en misschien de nieuwste CDJ van Pioneer, de CDJ 400
Review |
|
|
| Siesta |
is het niet "muzikale" :)
mijn muzikale aanwist was een Ipod Touch 16gb.
Verder koop ik amper cds eigenlijk, slechts traxsource en beatport hier:) |
|
|
| magrec |
ik had dan een djm 800 gekocht ipv die ecler NUO.
Mijn nieuwste hardware aanwinsten zijn:
KRK rp 6 (Special black edition :p )
Korg Kaos pad 3
Novation remote 37 sl
en natuurlijk mijn xbox 360 :D
en over een paar weekjes die cdj 400 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by dj_spare
mag het ook equipment zijn?? :D

Binnenkort van mij. Effectenmixers FTW. Lekker de hele tijd iedereen irriteren met filters, delays, gates en flangers. Johan Gielen FTW
en misschien de nieuwste CDJ van Pioneer, de CDJ 400
Review |
Top ding, heb hem zelf ook :)
Bij mij is wel de voeding verrot gegaan na een klein jaar maar dit was gewoon garantie en schijnt een zeldzaamheid te zijn. Heel fijn dingetje. Ik heb alleen wel meteen de magnetische crossfader eruit gesloopt voor de normale, want dat ding is zo gevoelig als het maar zijn kan.
Edit: en ik heb na een paar maanden er kleinere knoppen opgezet, kon toch niet echt wennen aan die grote puisten. |
|
|
| moogwai |
Laatste aankopen:
First State - Time Fame
Markus Schulz - Amsterdam 08
Gui Boratto - Chromophobia (besteld, moet nog arriveren) |
|
|
| Loraine |
Stereo Underground - Missing (Techno Version) [elektrax progressive]
Ad Brown & Darin Epsilon - Cold Water (Playton Remix) [silk royal]
Trance zoals trance zou moeten zijn dussss.... |
|
|
| Chicane |
Wow, er wordt nog muziek gekocht ipv geshared ;)
Respectah! |
|
|
| dj_spare |
Tja er komt zoveel uit tegenwoordig dat je af en toe wel wat MOET kopen ;) Geen probleem hoor :P
Sommige knoppen van mijn Ecler Mixer beginnen inmiddels een beetje te kraken, iemand handige tips om dit te verhelpen? |
|
|
| AxePlode |
| heb ooit van m'n oom geleerd, ooit bij Marantz gewerkt, dat je voor knoppen geen contactspray moet gebruiken maar gewoon 1x per jaar een half uur aan alle knoppen moet gaan draaien. schijnt dat dat het best werkt om stof ed eruit te halen. |
|
|
| dj_spare |
Half uur per knop? :D
Ik merk bij de Bass van Channel 2 dat als ik hem een keer of 5 op en neer haal dat dan de kraak er al uit is.. sommigen zijn hardnekkiger.. Ik huur wel ff een Pool in! :) Thx voor de tip |
|
|
|
|