return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
גן עדן- הסיפור האמיתי
View this Thread in Original format
NyKoN
כמה מכם בטח מכירים...

יום אחד בגן העדם חווה קראה לאלוהים.
"אלוהים יש לי בעייה!"
"מה הבעייה חווה?"
"אלוהים, אני יודעת שיצרת אותי וסיפקת לי את הגן הנפלא הזה ואת החיות המדהימות האלו, ואת הנחש המצחיק בטירוף, אבל אני פשוט לא מאושרת".
"אבל מדוע, חווה?" הדהד קול האלוהים..
"אלוהים, אני בודדה, ובא לי להקיא מתפוחים".
"טוב חווה, אם ככה יש לי פיתרון בשבילך: אני אברא אדם רק בשבילך".
"אבל מה זה אדם, אלוהים?"
"האדם יהיה יצור עם חסרונות, והרבה תכונות רעות: הוא ישקר, ירמה, יהיה שחצן ורברבן והוא יעשה לך צרות. אבל, הוא יהיה גדול יותר, מהיר יותר, ויאהב לצוד ולהרוג דברים. כשהוא יהיה חרמן, הוא יראה מטופש, אבל מאחר והתלוננת, אז אני אברא אותו באופן כזה שהוא יספק את תאוותך וצרכייך הגופניים. הוא יהיה חסר דעת, ויתעסק בדברים ילדותיים כמו לריב ולשחק בכדור. הוא לא יהיה נבון, כך שהוא יצטרך את עצתך בשביל לחשוב כמו שצריך".
"נשמע נהדר" אומרת חווה, תוך הרמת גבה אירונית.
"איפה הקאצ', אלוהים?"
"טוב, נו.. את יכולה לקבל אותו רק בתנאי אחד"
"ומהו אלוהים?"
"כמו שאמרתי הוא יהיה גאה, שחצן, ויעריך את עצמו... כך שאת תצטרכי לתת לו להאמין שבראתי אותו קודם..
אז רק תזכרי.. זה הסוד שלנו..
אישה לאישה.."
arik
יש לי רק דבר אחד להגיד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:)

אם אלוהים אישה אז שישאר במטבח ולא יתעסק אם שטויות
Segev
חחחח אריק הרגת אותי עכשיו
Dj Moriano
חהחהחהחהחחהחהחהחהחחהחה

נחמד מאוד
yahel222
מזה השטויות האלה
oDrori
חחחחחחחח
רפי גינת סיפר לך את זה?

"כל האמת מאחורי הסיפור"
Hell_Copter
לא אהבתי את זה... סתם נראה לי מופלץ
וזה לא היה מצחיק במיוחד
אל תיקח אישית נייקון
NyKoN
חחח
לא לקחתי אישית
גם אני לא אהבתי
זה סתם היה מצחיק וחבר שלי נתן לי את זה אז פירסמתי פה
יש סיפורים יותר טובים אם אתם רוצים אני אביא אם לא אז תגידו ואני לא אביא יותר
eXeTik
חחחחחחח, יפה יפה אריק ;)
Ariels
אם אלוהים אשה עכשיו אני מבין למה לא היה נס כבר איזה 2000 שנה
היא פשוט הלכה להוריד את הזבל והלכה לאיבוד או משהו


ואם כבר מדברים על הנושא, יש כת שנקראת ראאלים שטוענת שהמילה אלוהים
היא עוות של המלה אלו-הם וזה בעצם אומר
שהם זה חייזרים שכל המופעים של אלוהים בתנ"ך זה בעצם הדרכה שהחייזרים נותנים לבני המין האנושי

(אחד מהם היה בעונה הראשונה של קיציס)

MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה בולשיט
REL's
DjChook
זה מצחיק

ובבקשה אל תכנסו לריב אתיקה וחרטות של אלוהים מי הוא מה הוא וכדומה

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement