|
גן עדן- הסיפור האמיתי
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
כמה מכם בטח מכירים...
יום אחד בגן העדם חווה קראה לאלוהים.
"אלוהים יש לי בעייה!"
"מה הבעייה חווה?"
"אלוהים, אני יודעת שיצרת אותי וסיפקת לי את הגן הנפלא הזה ואת החיות המדהימות האלו, ואת הנחש המצחיק בטירוף, אבל אני פשוט לא מאושרת".
"אבל מדוע, חווה?" הדהד קול האלוהים..
"אלוהים, אני בודדה, ובא לי להקיא מתפוחים".
"טוב חווה, אם ככה יש לי פיתרון בשבילך: אני אברא אדם רק בשבילך".
"אבל מה זה אדם, אלוהים?"
"האדם יהיה יצור עם חסרונות, והרבה תכונות רעות: הוא ישקר, ירמה, יהיה שחצן ורברבן והוא יעשה לך צרות. אבל, הוא יהיה גדול יותר, מהיר יותר, ויאהב לצוד ולהרוג דברים. כשהוא יהיה חרמן, הוא יראה מטופש, אבל מאחר והתלוננת, אז אני אברא אותו באופן כזה שהוא יספק את תאוותך וצרכייך הגופניים. הוא יהיה חסר דעת, ויתעסק בדברים ילדותיים כמו לריב ולשחק בכדור. הוא לא יהיה נבון, כך שהוא יצטרך את עצתך בשביל לחשוב כמו שצריך".
"נשמע נהדר" אומרת חווה, תוך הרמת גבה אירונית.
"איפה הקאצ', אלוהים?"
"טוב, נו.. את יכולה לקבל אותו רק בתנאי אחד"
"ומהו אלוהים?"
"כמו שאמרתי הוא יהיה גאה, שחצן, ויעריך את עצמו... כך שאת תצטרכי לתת לו להאמין שבראתי אותו קודם..
אז רק תזכרי.. זה הסוד שלנו..
אישה לאישה.." |
|
|
| arik |
יש לי רק דבר אחד להגיד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:)
אם אלוהים אישה אז שישאר במטבח ולא יתעסק אם שטויות |
|
|
| Segev |
| חחחח אריק הרגת אותי עכשיו |
|
|
| Dj Moriano |
חהחהחהחהחחהחהחהחהחחהחה
נחמד מאוד |
|
|
| yahel222 |
| מזה השטויות האלה |
|
|
| oDrori |
חחחחחחחח
רפי גינת סיפר לך את זה?
"כל האמת מאחורי הסיפור" |
|
|
| Hell_Copter |
לא אהבתי את זה... סתם נראה לי מופלץ
וזה לא היה מצחיק במיוחד
אל תיקח אישית נייקון |
|
|
| NyKoN |
חחח
לא לקחתי אישית
גם אני לא אהבתי
זה סתם היה מצחיק וחבר שלי נתן לי את זה אז פירסמתי פה
יש סיפורים יותר טובים אם אתם רוצים אני אביא אם לא אז תגידו ואני לא אביא יותר |
|
|
| eXeTik |
| חחחחחחח, יפה יפה אריק ;) |
|
|
| Ariels |
אם אלוהים אשה עכשיו אני מבין למה לא היה נס כבר איזה 2000 שנה
היא פשוט הלכה להוריד את הזבל והלכה לאיבוד או משהו
ואם כבר מדברים על הנושא, יש כת שנקראת ראאלים שטוענת שהמילה אלוהים
היא עוות של המלה אלו-הם וזה בעצם אומר
שהם זה חייזרים שכל המופעים של אלוהים בתנ"ך זה בעצם הדרכה שהחייזרים נותנים לבני המין האנושי
(אחד מהם היה בעונה הראשונה של קיציס) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה בולשיט
REL's |
|
|
| DjChook |
זה מצחיק
ובבקשה אל תכנסו לריב אתיקה וחרטות של אלוהים מי הוא מה הוא וכדומה
:) |
|
|
|
|