|
Kaarten Nature One??
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Beste mensen,
Ik ben van plan naar Nature One te gaan dit jaar, maar ik heb een probleempje. Ik heb nl. geen idee hoe ik aan kaarten kom. Ik ben op de site geweest, daar bestellen naar NL. kan niet. Iemand van daar gemaild, die zei dat ID&T het in NL. regelde, iemand van ID&T gemaild, maar nog niks teruggehoord. Verder kan ik op die site niks vinden.
Aangezien jullie zulke ervaren partygangers zijn, hoe kom ik aan kaarten??
Alvast bedankt,
Kamaya. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Anders hop je ff over de grens om een kaartje te kopen... |
|
|
| Chrono|one |
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/
Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Anders hop je ff over de grens om een kaartje te kopen... |
tss dit ken toch...? |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/
Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :( |
Beetje lomp antwoord van je.
Zo'n antwoord als die ene zal je hier wel vaker krijgen! :D:D:D:D
Sow just handle it..... whehehe
[back 2 topic]
De kans is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groot dat het via ID$T gaat want er staat daar ook een tent van hun. Dus ik denk wel dat dat via hun gaat.
[/back 2 topic] |
|
|
| Obi |
| ID&T zal net als vorig jaar de kaartverkoop in Nederland op zich nemen. Dus heb even geduld en er zullen via de reguliere voorverkoopadressen kaarten voor Nature One beschikbaar zijn. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/
Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :( |
Whahaha wat ben jij een boer zeg. |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Obi
ID&T zal net als vorig jaar de kaartverkoop in Nederland op zich nemen. Dus heb even geduld en er zullen via de reguliere voorverkoopadressen kaarten voor Nature One beschikbaar zijn. |
Ok, dat is info waar ik wat aan heb, bedankt!!!
Kamaya. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/
Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :( |
Was een serieus antwoord man...poe eh :rolleyes: |
|
|
|
|