return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Kaarten Nature One??
View this Thread in Original format
Kamaya
Beste mensen,

Ik ben van plan naar Nature One te gaan dit jaar, maar ik heb een probleempje. Ik heb nl. geen idee hoe ik aan kaarten kom. Ik ben op de site geweest, daar bestellen naar NL. kan niet. Iemand van daar gemaild, die zei dat ID&T het in NL. regelde, iemand van ID&T gemaild, maar nog niks teruggehoord. Verder kan ik op die site niks vinden.
Aangezien jullie zulke ervaren partygangers zijn, hoe kom ik aan kaarten??

Alvast bedankt,



Kamaya.
HiGH_NrG
Anders hop je ff over de grens om een kaartje te kopen...
Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/

Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :(
Optimus
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Anders hop je ff over de grens om een kaartje te kopen...


tss dit ken toch...?
mido
quote:
Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/

Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :(


Beetje lomp antwoord van je.
Zo'n antwoord als die ene zal je hier wel vaker krijgen! :D:D:D:D

Sow just handle it..... whehehe

[back 2 topic]
De kans is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groot dat het via ID$T gaat want er staat daar ook een tent van hun. Dus ik denk wel dat dat via hun gaat.
[/back 2 topic]
Obi
ID&T zal net als vorig jaar de kaartverkoop in Nederland op zich nemen. Dus heb even geduld en er zullen via de reguliere voorverkoopadressen kaarten voor Nature One beschikbaar zijn.
Remy D
quote:
Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/

Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :(


Whahaha wat ben jij een boer zeg.
Kamaya
quote:
Originally posted by Obi
ID&T zal net als vorig jaar de kaartverkoop in Nederland op zich nemen. Dus heb even geduld en er zullen via de reguliere voorverkoopadressen kaarten voor Nature One beschikbaar zijn.


Ok, dat is info waar ik wat aan heb, bedankt!!!


Kamaya.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Chrono|one
Gast geef een normaal antwoord of zeg gewoon niets :/

Ik zou toch Id&t blijven proberen gast. suckt dat het zo vaag is :(


Was een serieus antwoord man...poe eh :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement